تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 - 9:42
کد خبر : 1397

همه سایت های ضروری را با یک کلیک باز کنید

همه سایت های ضروری را با یک کلیک باز کنید

ما افزونه‌هایی برای مرورگرها داریم که می‌توانند کل برگه‌ها یا تب‌های باز را ذخیره کنند تا شما در فرصتی دیگر بتوانید دقیقا آنها را باز کنید. به گزارش ایران مامن، اما امروز در مورد عکس این حالت می‌خواهیم صحبت کنیم. هر روز که پی‌سی یا لپ‌تاپ خود را روشن می‌کنیم، یک سری از سایت‌های تکراری

ما افزونه‌هایی برای مرورگرها داریم که می‌توانند کل برگه‌ها یا تب‌های باز را ذخیره کنند تا شما در فرصتی دیگر بتوانید دقیقا آنها را باز کنید.

به گزارش ایران مامن، اما امروز در مورد عکس این حالت می‌خواهیم صحبت کنیم. هر روز که پی‌سی یا لپ‌تاپ خود را روشن می‌کنیم، یک سری از سایت‌های تکراری را باز می‌کنیم. مثلا:

جی‌میل – توییتر – یک سایت روزنامه خاص – صفحه‌ای از یک فروشگاه آنلاین – چند سایت مرجع و …

می‌توانیم این کار را به صورت‌های مختلف انجام بدهیم. می‌توانیم به سبک روتین خیلی از ما، حرف اول هر سایت را تایپ کنیم و از فهرستی که در نوار آدرس می‌آید، آدرس سایت را کلیک کنیم و این کار را در مورد هر سایت تکرار کنیم یا می‌توانیم کل سایت‌های ضروری را بوک مارک کنید و از پوشه بوک‌مارک، یک یک آنها را باز کنیم.

اما یک راه هم این است که از افزونه‌ای به نام Bulk URL Opener برای فایرفاکس و کروم استفاده کنیم.

در این افزونه می‌شود فهرستی از سایت‌های ضروری را ذخیره کرد و بعد به راحتی و به سادگی یک کلیک، کل آنها به صورت برگه‌های جدا در مرورگر شما باز می‌شوند. به همین راحتی!

در ضمن شما می‌توانید فهرست‌های متعدد و متفاوت در این افزونه جدا بدهید تا بعد متناسب با نیاز هر زمانتان، یک سری از سایت‌های بی‌درسر برایتان باز شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات