تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مهر 1399 - 21:17
کد خبر : 2544

میل جنسی هم زیر چکمه کرونا له می‌شود

میل جنسی هم زیر چکمه کرونا له می‌شود

به گزارش ایران مامن؛ اوایل تاخت و تاز کرونا، همه از سرفه و عطسه و بدن‌درد می‌ترسیدند. بعد از آن، رفتنِ حس شنوایی و بویایی به علایم و آثار کویید۱۹ اضافه شد. اکنون محققان می‌گویند کرونا میل جنسی را هم بشدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.   پژوهشی با جامعه آماری ۲۰۰۰ نفر و در گروه

به گزارش ایران مامن؛ اوایل تاخت و تاز کرونا، همه از سرفه و عطسه و بدن‌درد می‌ترسیدند. بعد از آن، رفتنِ حس شنوایی و بویایی به علایم و آثار کویید۱۹ اضافه شد. اکنون محققان می‌گویند کرونا میل جنسی را هم بشدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

پژوهشی با جامعه آماری ۲۰۰۰ نفر و در گروه سنی ۱۸ تا ۸۱ سال در آمریکا به انجام رسیده که از مجموع پاسخگویان ۴۴ درصد از زوج‌ها به کاهش کمی و کیفی رابطه زناشویی خود اشاره کرده اند.

 

روابط عاطفی و عاشقانه ۳۰ درصد از شرکت کنندگان پژوهش با مشکلات جدی همراه بوده است. البته حدود ۲۴ درصد از افراد شرکت کننده، قرنطینه را فرصتی لازم برای استراحت، با هم بودن بیشتر، ترمیم یا بهبود رابطه عاطفی و زناشویی خود می‌دانستند.

 

نتیجه تحقیقی دیگر در دانشگاه مرسین ترکیه بر اساس بررسی وضعیت ۴۳۸ بیمار حکایت از کاهش سطح تستوسترون در بدن بیماران دارد؛ هورمونی که افت آن تمایلات جنسی مردان مبتلا را مختل می‌سازد و میزان مقاومت آنان نیز تاثیراتی جدی بر جای می‌گذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات