تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 17:45
کد خبر : 3466

بورس با رشد لرزان

بورس با رشد لرزان

شاخص بازار سرمایه اگر چه امروز باز هم رشد کرد، اما در ساعات پایانی روز بازار کمی لرزید و از رشد شاخص تا حدی کاسته شد.   شاخص کل بورس تهران امروز با ۲۱۲۳۵.۵۷ واحد افزایش معادل ۱.۵۸ درصد تا ۱,۳۶۶,۵۳۶.۲۶ واحدی افزایش یافت.   شاخص امروز در ده دقیقه اول بازار حدود ۲ درصد

شاخص بازار سرمایه اگر چه امروز باز هم رشد کرد، اما در ساعات پایانی روز بازار کمی لرزید و از رشد شاخص تا حدی کاسته شد.

 

شاخص کل بورس تهران امروز با ۲۱۲۳۵.۵۷ واحد افزایش معادل ۱.۵۸ درصد تا ۱,۳۶۶,۵۳۶.۲۶ واحدی افزایش یافت.

 

شاخص امروز در ده دقیقه اول بازار حدود ۲ درصد رشد داشت که این امر نشان از بازگشت اعتماد به بازار است، اگرچه نمی‌توان انتظار داشت که بازار هر روز با رشد شاخص مواجه شود و بطور حتم تا پیش از بازگشت شاخص به سقف قبلی، سهامداران با چند دوره اصلاح مواجه خواهند شد.

 

شاخص هم وزن بورس تهران هم با ۲۳۰۳.۲۸ واحد افزایش به ۳۸۳,۵۷۸.۰۵ واحدی رسید. این رشد در حالی بود که نمادهای شرکت‌های بزرگ در ساعت پایانی بازار، تا حدی با اصلاح قیمتی مواجه شدند.

 

امروز بیشترین تاثیر در افزایش شاخص بورس تهران را نمادهای «فملی»، «شستا» و «کگل» داشتند و در مقابل نمادهای «فولاد»، «فخوز»، و «نوری» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص گذاشتند.

 

به گزارش ایران مامن، شاخص بازار فرابورس اما کاهش پیدا کرد و با ۵.۵۴ واحد کاهش به ۱۶,۶۴۱.۳۷ واحدی رسید.

 

نمادهای «آریا»، «هرمز» و «وسپهر» بیشترین تاثیر منفی و نمادهای «دی»، «شگویا» و «دماوند» هم بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

 

رشد اولیه امروز و افت قیمت نمادهای شاخص ساز در ساعات پایانی از نگاه بعضی کارشناسان حاکی از تثبیت نشدن بازار روی رشد بیش از ۱۰۰ هزار واحدی هفته گذشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات