تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1399 - 14:27
کد خبر : 4042

توزیع هشت‌هزار بسته کمک معیشتی و ضدعفونی برای نیازمندان

توزیع هشت‌هزار بسته کمک معیشتی و ضدعفونی برای نیازمندان

حجت الاسلام و المسلمین حاج «سید محمد سیدی»  رییس اداه اوقاف ری که علاوه بر انجام امور خیریه و ریاست اوقاف فرماندهی ستاد #با کرونا میجنگیم را به عهده داشتند و حدود ۱۴۰ هزار عدد ماسک رایگان تاکنون به هزینه شخصی درمنطق محوم از جمله سیستان و بلوچستان توزیع کردند، همچنین ۳۰ هزار لیتر محلول

حجت الاسلام و المسلمین حاج «سید محمد سیدی»  رییس اداه اوقاف ری که علاوه بر انجام امور خیریه و ریاست اوقاف فرماندهی ستاد #با کرونا میجنگیم را به عهده داشتند و حدود ۱۴۰ هزار عدد ماسک رایگان تاکنون به هزینه شخصی درمنطق محوم از جمله سیستان و بلوچستان توزیع کردند، همچنین ۳۰ هزار لیتر محلول شوینده و آب آشامیدنی به مناطق سیستان و بلوچستان ارسال کرده که این امر در بخش توزیع  با همکاری بنیاد بشارت قدس انجام شده است.
وی پیش از این هم با اداره بهزیستی شهرستان شمیرانات و شیرخوارگاه آمنه در ابتدای شیوع بیماری کرونا دیدار داشت  و در تامین نیازهای شیرخواگاه اقلامی چون ماسک،  گان پزشکی و شوینده  به این مکان اهدا کرد.

تصویر مربوط به بازدید از شیرخوارگاه آمنه پیش از شیوع کرونا است

روز گذشته نیز بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، چای، قند، شکر، ماسک و مواد ضد عفونی کننده به ارزش چهار میلیون ریال در میان افراد نیازمند توزیع شد.

حجت الاسلام سیدی  با بیان اینکه تمامی اجناس تهیه شده در بسته های معیشتی تولید داخلی هستند، افزود: منابع مالی این بسته ها نیز از محل درآمدهای موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان ری و بخشی نیز توسط خیرین تامین شده است.

سیدی اضافه کرد: سومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه امروز همزمان در سه امامزاده شعیب(ع) روستای فیروزآباد، امامزاده اسماعیل(ع) و ابراهیم(ع) بخش کهریزک و امامزاده عبدالله(ع) شهرری نیز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه توزیع بسته های معیشتی در شهرستان ری از هفته بسیج تا سالروز شهادت سردار سلیمانی تحت عنوان طرح «حاج قاسم سلیمانی» توزیع می شود، بیان داشت: طبح و توزیع غذای گرم توسط تولییت امامزادگان، توزیع سه تن گوشت مرغ گرم توسط خیرین نیز در این طرح صورت گرفته است.

سیدی یادآور شد: تهیه ۴۰۰ دستگاه بخاری، لباس گرم با توجه به آغاز فصل سرد سال، توزیع یکصد هزار ماسک و مواد ضد عفونی کنند، قربانی کردن سه راس گوساله و ۲۱ راس گوسفند توسط خیرین از دیگر کمک های اداره اوقاف و خیرین شهرستان ری در قالب طرح  شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد.

این مسئول در خصوص شناسایی نیازمندان و جامعه هدف رزمایش های کمک های مومنانه اداره  اوقاف شهرستان ری نیز گفت: این اداره با همکاری سایر دستگاه های حمایتی یک بانک از افراد نیازمند تهیه کرده و همچنین هیات امنایی امامزادگان نیز مکلف به شناسایی و معرفی افراد نیازمند مناطق خود شده اندمرحله اول رزمایش همدلی و رفتار مومنانه (مواسات) در کشور به دستور رهبر معظم انقلاب از نیمه شعبان همزمان با میلاد امام زمان(عج) کلید خورد و این طرح که هم اکنون در مرحله سوم خود قرار دارد پایان سال نیز توسط دستگاه های مختلف و خیرین ادامه خواهد داشت.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات