تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 23:25
کد خبر : 4233

شبانه‌روزی پرحادثه؛ از بهمن تا انفجار

شبانه‌روزی پرحادثه؛ از بهمن تا انفجار

در روزی که کریسمس را تبریک می‌گویند، در هفدهمین سالگرد زلزله بم که جان ده‌ها هزار هم‌وطنمان را گرفت و در ایامی که آمار رسمی از مرگ حدود ۲۰۰ نفر تنها در ایران خبر می‌دهد، جمعه‌ای پر حادثه به پایان نزدیک می‌شود.   در شرایطی که برخی از مخاطبان ایران‌ مامن می‌پرسند آیا ترامپ در

در روزی که کریسمس را تبریک می‌گویند، در هفدهمین سالگرد زلزله بم که جان ده‌ها هزار هم‌وطنمان را گرفت و در ایامی که آمار رسمی از مرگ حدود ۲۰۰ نفر تنها در ایران خبر می‌دهد، جمعه‌ای پر حادثه به پایان نزدیک می‌شود.

 

در شرایطی که برخی از مخاطبان ایران‌ مامن می‌پرسند آیا ترامپ در آخرین روزهای ریاست جمهوری دست به حمله علیه ایران می‌زند یا نه، آمریکایی‌ها خود در شهر نشویل ایالت تنسی شاهد انفجاری بودند که مقامات محلی این ایالت می‌گویند عمدی بوده و چندین نفر را زخمی کرده است.

نشویل

و اما در ایران چهار حادثه سقوط بهمن در ارتفاعات شمیرانات گزارش شده که به گزارش ایرنا تاکنون ۲ جان‌باخته، پنج مصدوم و یک گم‌شده بر جای گذاشته است.

بهمن

در روزی که اعلام شد آمار جان‌باختگان ۶ ماه اول سال ۹۹ در تهران حدود ۳۸ هزار و در سراسر کشور قریب به ۲۴۲ هزار نفر بوده، تصادفات رانندگی منجر به فوت هم مخابره شد؛ همچنان که خبر رسید ۲۰ نفر مهاجر در آب‌های مدیترانه و سواحل تونس غرق شده‌اند، آتش‌سوزی مهیبی رستورانی در ریاض را سوزانده و …تآتآ

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات