تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 17:46
کد خبر : 4582

هاشمی با اختیار منهای مسئولیت عمیقا مخالف بود

هاشمی با اختیار منهای مسئولیت عمیقا مخالف بود

چهار سال پیش بود که آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از چهره های شاخص تاریخ معاصر ایران درگذشت.   طی این سال‌ها نحوه زندگانی و مرگ، وصیت نامه و بسیاری از مسائل در ارتباط با هاشمی موضوع بحث و نظرهای سیاسی بوده است.   محمد هاشمی برادر مرحوم هاشمی رفسنجانی در چهارمین سالگرد درگذشت وی

چهار سال پیش بود که آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از چهره های شاخص تاریخ معاصر ایران درگذشت.

 

طی این سال‌ها نحوه زندگانی و مرگ، وصیت نامه و بسیاری از مسائل در ارتباط با هاشمی موضوع بحث و نظرهای سیاسی بوده است.

 

محمد هاشمی برادر مرحوم هاشمی رفسنجانی در چهارمین سالگرد درگذشت وی می‌گوید: آیت الله هاشمی عمیقا با اختیار بدون مسئولیت مخالف بود چرا که اساس مدیریت اسلامی با چنین رویه ای مخالف است.

به گفته هاشمی نهادهایی که با تصویب قراردادهایی مثل FATF مخالفت می کنند، باید مسئولیت پیامدهای آن را نیز بپذیرند. مجلس از جمله نهادهایی است که می بایست در برابر قدرت و اختیار زیادی که دارد، مسئولیت عملکرد خود را بپذیرد.

 

هاشمی به ایرنا گفته است: شهید سلیمانی از سن بسیار کم در نوجوانی با آیت الله هاشمی در ارتباط بود، در ادامه فعالیت هایشان در پست های مربوطه نیز مرتب با او در ارتباط بود و درباره آیت الله هاشمی صحبت می کرد اما تا به حال یک کلمه از حرف های سردار سلیمانی درباره آیت الله هاشمی را بیان نکرده اند. یعنی اراده ای وجود دارد که آیت الله هاشمی را حذف کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات