تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 15:16
کد خبر : 4838

 تجمعات پراکنده اعتراضی؛ از بورس و کرونا تا بازنشستگان ناجا

 تجمعات پراکنده اعتراضی؛ از بورس و کرونا تا بازنشستگان ناجا

افت نزدیک به ۳۷ هزار واحدی شاخص بازار سرمایه باعث شد تا سهامداران معترض امروز دوشنبه ۲۹دی‌ماه باز هم مقابل سازمان بورس تجمع کنند.   ویژگی تجمع امروز تندتر شدن شعارها علیه مسئولان دولتی و بورسی بود. مهمترین دلیل این وضعیت انتظاری است که بورسی‌ها برای حمایت دولت دارند حال آنکه افت شاخص به کانال

افت نزدیک به ۳۷ هزار واحدی شاخص بازار سرمایه باعث شد تا سهامداران معترض امروز دوشنبه ۲۹دی‌ماه باز هم مقابل سازمان بورس تجمع کنند.

 

ویژگی تجمع امروز تندتر شدن شعارها علیه مسئولان دولتی و بورسی بود. مهمترین دلیل این وضعیت انتظاری است که بورسی‌ها برای حمایت دولت دارند حال آنکه افت شاخص به کانال زیر یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد ضربه سنگینی به انتظارات و توقعات سهامدارانی است که افت چشمگیر دارایی‌هایشان را به چشم می‌بینند.

 

البته امروز فقط روز تجمع سهامداران نبود بلکه اعضای صندوق بازنشستگان ناجا هم حدفاصل پل گیشا تا پل آزمایش با در دست داشتن پلاکاردهایی از رئیس قوه قضاییه خواستند تا به مشکلات این صندوق رسیدگی کند.

 

به گزارش ایران مامن، از گوشه و کنار کشور هم خبر می‌رسد تجمعاتی پراکنده در مخالفت با واکسن خارجی کرونا طی روزهای گذشته شکل گرفته و ده‌ها معترض خواستار اقداماتی همچون خروج از سازمان «صهیونیستی- آمریکایی» بهداشت جهانی شده‌اند.

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات