تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 تیر 1399 - 14:03
کد خبر : 1072

«سیروس گرجستانی» از قفس گریخت

«سیروس گرجستانی» از قفس گریخت

ایران مامن : سیروس گرجستانی هنرمند نام و چهره‌آشنای کشور، صبح امروز پنجشنبه دوازدهم تیرماه به علت عارضه قلبی در بیمارستان لواسانی تهران درگذشت. مرحوم گرجستانی بیشتر به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی برای مردم شناخته شده است. شاید «هاشم» شناخته‌شده‌ترین نقش گرجستانی در تلویزیون باشد. او این نقش را در سریال «متهم گریخت»

ایران مامن : سیروس گرجستانی هنرمند نام و چهره‌آشنای کشور، صبح امروز پنجشنبه دوازدهم تیرماه به علت عارضه قلبی در بیمارستان لواسانی تهران درگذشت.

مرحوم گرجستانی بیشتر به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی برای مردم شناخته شده است. شاید «هاشم» شناخته‌شده‌ترین نقش گرجستانی در تلویزیون باشد.

سیروس گرجستانی

او این نقش را در سریال «متهم گریخت» بازی کرد؛ سریالی که رمضان سال ۸۴ از شبکه سوم سیما پخش شد و سرگذشت خانواده‌ای بود که از شهرستان به تهران آمده و با دردسرهای زیادی روبرو شدند.

این هنرمند همچنین در سریال «شهریار» بازی درخشانی را به نمایش گذاشت.

سیروس گرجستانی

برای بعضی از دهه پنجاه و شصتی‌ها، گرجستانی یادآور تصویری خاک‌گرفته از یک استوار جدی بود که با همراهی سربازی سربه‌هوا در کلانتری گره‌های کور را از هم می‌گشوند و پرونده‌ جرایم را یک به یک می‌بست. این نقش مربوط به «مسابقه هفت خوان» است که در سال ۶۶ از شبکه یک و گروه کودک و نوجوان پخش می شد.

در یک نگاه می‌توان گرجستانی (زاده سال ۱۳۲۵ در بندر انزلی) را از هنرمندان پرکار تلویزیون، سینما و تئاتر دانست.

آخرین حضور این هنرپیشه روی پرده سینما در فیلم «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی «کمال تبریزی» بود که در سال ۹۷ به نمایش درآمد. جدیدترین سریال تلویزیونی که گرجستانی در آن ایفای نقش کرده بود «شاهرگ» تولید سال ۹۹ است که این روزها پخش می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات