تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 23:55
کد خبر : 11076

رونمایی از پروژه های تازه مسکن و راه‌سازی

رونمایی از پروژه های تازه مسکن و راه‌سازی

*وزیر امور خارجه در نشست خبری مشترک با همتای روس و پیش از سفر به لبنان اعلام کرد به زودی به مذاکرات هسته‌ای باز می‌گردیم. در این نشست، تهدید «حسین امیرعبداللهیان» به پخش نکردن سریال‌های کره‌ای در پاسخ به آزاد نشدن دارایی‌های ایران در کره جنوبی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.   *به گفته وزیر

*وزیر امور خارجه در نشست خبری مشترک با همتای روس و پیش از سفر به لبنان اعلام کرد به زودی به مذاکرات هسته‌ای باز می‌گردیم. در این نشست، تهدید «حسین امیرعبداللهیان» به پخش نکردن سریال‌های کره‌ای در پاسخ به آزاد نشدن دارایی‌های ایران در کره جنوبی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

 

*به گفته وزیر راه و شهرسازی، پروژه ساخت ۲میلیون مسکن کلید خورده و سایت ثبت نام مسکن اولی‌ها تا ۱۰ روز آینده راه‌اندازی می‌شود.

 

*معاون وزیر راه و شهرسازی هم از توافق با ارمنستان برای راه‌اندازی یک مسیر جدید ترانزیتی تا یک ماه آینده و بی‌نیازی از جاده‌های جمهوری آذربایجان خبر داد.

 

*در جلسه امروز هیات دولت، «علی صالح آبادی» رئیس بورس در دولت احمدی نژاد برای ریاست بانک مرکزی انتخاب شد.

 

*رئیس جمهوری تصریح کرد: بعد از موفقیت اولیه در واکسیناسیون، اولویت بعدی تنظیم بازار است.

 

*به گفته سخنگوی آموزش و پرورش استان تهران، واکسیناسیون ۱۲ تا ۱۸ ساله‌ها فردا و پس‌فردا انجام می‌شود که البته اجباری نیست.

 

*بنا بر اعلام پزشکی قانونی استان تهران، آمار پرونده‌های تغییر جنسیت که ۱۰ یا ۲۰ سال پیش ۲ تا ۳ درصد از مجموع پرونده‌ها بود به ۵ تا ۶ درصد رسیده است.

 

*همزمان با تهدیدات تازه رئیس ستاد ارتش اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران، سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو حضور در قره‌باغ را تکذیب کرد.

 

*به دنبال اعلام پیوستن واکسن موسسه پاستور به سبد واکسیناسیون کشور و تحویل ماهانه ۱۰میلیون دوز ار آذرماه، موسسه رازی از توقف تولید محصول این شرکت به دلیل دریافت نکردن تاییدیه خبر داد.

 

*«احمد سنگری» نماینده مجلس از طرح جرم انگاری وارد نکردن ارز حاصل از صادرات به کشور به عنوان مُسکن دلار ۴۲۰۰ تومانی خبر داد.

 

*همزمان با اعتصاب کارکنان بخش جمع‌آوری زباله اهواز، تصاویر تخلیه ۲۰۰ هزار متر مکعب فاضلاب شهری مرکز خوزستان به کارون خبرساز شد.

 

*سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه با انتقاد از هخامنشیان که کشور را دو دستی تقدیم یونانی‌ها کردند و نیز تاریخ‌نویسانی که تاریخ کشور را از ۸ هزار به ۲۵۰۰ سال کاهش دادند اظهار داشت ساسانیان نیز ایران را به مغول‌ها واگذار کردند.

 

*به گفته «حسین میرزایی» نماینده اصفهان، راه حل کوتاه مدت مساله آب زاینده رود، توسل به معصومین و دعای باران است.

 

*دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات برای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ فردا در ورزشگاه الوصل با هشت هزار تماشاگر برگزار خواهد شد.

 

*همزمان با اعلام پایان کرونا در امارات، ۱۵ کشورِ غالبا اروپایی تزریق دوز سوم واکسن کرونا را آغاز کردند.

 

*گزارش یک کمیسیون مستقل تحقیقاتی درباره سوءاستفاده جنسی از ۲۱۶ هزار نفر در کلیسای کاتولیک از سال ۱۹۵۰ تاکنون به یکی از سوژه‌های مهم رسانه‌ای در سطح جهان تبدیل شد.

 

*به گزارش ایران مامن، افزایش تردد در مسیرهای خروجی پایتخت و ترافیک سنگین در جاده‌های کشور، تایید استفاده از تریاک در واحدهای تولید مرغ در صدا و سیما، انتشار گسترده تصاویر پرچم وارونه ایران در دیدار معاون سیاسی وزارت خارجی با همتای پاکستانی در اسلام‌آباد، تداوم تجمع اعتراضی کارگران مس سونگون در آذربایجان شرقی، امحای ۲۵ هزار لیتر آب انگور در میادین میوه و تره بار تهران و تشکیل پرونده برای عاملان تولید مشروبات الکلی، ادامه رشد بیت کوین و … از دیگر اخبار مورد توجه رسانه‌ها بود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات