تاریخ انتشار : جمعه 24 مرداد 1399 - 9:00
کد خبر : 1773

توقیف چهار نفتکش ایرانی؛ ادعای وال استریت ژورنال

توقیف چهار نفتکش ایرانی؛ ادعای وال استریت ژورنال

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال بامداد جمعه در گزارش اختصاصی به نقل از مقام‌های آمریکایی نوشت: این کشتی‌ها در چند روز اخیر و بدون استفاده از زور توقیف شده‌اند. این نفتکش‌ها لونا، پاندی، برینگ و بِلا نام دارند و در آب‌های آزاد توقیف شده‌اند. این کشتی‌ها در مسیر انتقال به هیوستون در آمریکا هستند. به

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال بامداد جمعه در گزارش اختصاصی به نقل از مقام‌های آمریکایی نوشت: این کشتی‌ها در چند روز اخیر و بدون استفاده از زور توقیف شده‌اند. این نفتکش‌ها لونا، پاندی، برینگ و بِلا نام دارند و در آب‌های آزاد توقیف شده‌اند. این کشتی‌ها در مسیر انتقال به هیوستون در آمریکا هستند.

به گزارش ایران مامن ، این روزنامه گزارش داده هدف از این اقدام آن است که از تحویل سوخت ایران که با نفتکش‌های مذکور و با پرچم لیبریا عازم ونزوئلا شده است، جلوگیری شود.

پس از طرح این ادعا «حجت سلطانی» سفیر ایران در ونزوئلا توئیت کرده «یک دروغ و جنگ روانی دیگر از دستگاه تبلیغاتی امپریالیسم آمریکا. نه کشتی ها ایرانی هستند و نه مالک یا پرچم آنها ارتباطی به ایران دارد. ترامپ تروریست نمی تواند حقارت و شکست خود در برابر ملت بزرگ ایران را با تبلیغات دروغین جبران کند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات