تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 شهریور 1399 - 19:47
کد خبر : 2337

از هشدار میرسلیم تا خوش‌بینی کدخدایی به ریاست‌جمهوری زنان

از هشدار میرسلیم تا خوش‌بینی کدخدایی به ریاست‌جمهوری زنان

«سیدمصطفی میرسلیم» در نطق میان دستور امروز (۲۶ شهریور) مجلس گفته به افرادی که هوس نامزدی ریاست جمهوری را در سر می پرورانند هشدار می‌دهم که بدانند مجلس انقلابی اجازه نخواهد داد که آن‌ها از امکانات دولتی و عمومی و به ویژه صدا و سیما برای تبلیغات خود با ترفندهای مختلف مانند موارد گذشته استفاده

«سیدمصطفی میرسلیم» در نطق میان دستور امروز (۲۶ شهریور) مجلس گفته به افرادی که هوس نامزدی ریاست جمهوری را در سر می پرورانند هشدار می‌دهم که بدانند مجلس انقلابی اجازه نخواهد داد که آن‌ها از امکانات دولتی و عمومی و به ویژه صدا و سیما برای تبلیغات خود با ترفندهای مختلف مانند موارد گذشته استفاده کنند.

به گزارش ایران مامن؛ از حلقه پایداری‌ها خبر می‌رسد که آنان غالبا رسیدن جمع‌بندی روی «سعید جلیلی» را انکار می‌کنند. اخیرا «فاطمه آلیا» گفته پایداری اصراری ندارد کاندیدایش برای ۱۴۰۰ از میان آنان باشد و این جریان در انتخابات مجلس هم کوتاه آمده است.

امروز با توجه به اعلام عدم تمایل «عباسعلی کدخدایی» به ادامه کار به عنوان سخنگوی شورای نگهبان برخی رسانه‌ها از احتمال نامزدی او خبر دادند. اخیرا اظهار نظر کدخدایی که گفته شاید رئیس جمهور ادوار بعدی زن باشد مورد توجه قرار گرفته است.

«سیدمحمدعلی ابطحی» رئیس دفتر «سیدمحمد خاتمی» اینگونه به این اظهارنظر پاسخ داده است: «گول زدن مثل خیلی کارهای دیگر در شأن شورای نگهبان نیست. خدا رحمت کند خانم اعظم طالقانی را، همه دوره‌ها کاندیدا می‌شد و تحصن هم می‌کرد و یکبار تأیید نشد.»

اخیرا «حسین علایی» گفته : شانس پیروزی حزب اللهی ها در انتخابات آزاد بیشتر است.

 

توضیح تصویر: مرحوم اعظم طالقانی از پیشگامان نامزدی زنان برای ریاست‌جمهوری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات