تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 - 0:53
کد خبر : 3422

ادعای بزرگ احمدی نژاد

ادعای بزرگ احمدی نژاد

«محمود احمدی نژاد» رئیس‌جمهور سابق می‌گوید اطلاعاتی دارد که نشان می‌دهد یک مسوول از سازمان جهانی بهداشت پول گرفته تا واکسن‌های خارجی روی ۳۵۰۰ نفر از مردم ایران امتحان شود. به گزارش ایران مامن، این ادعا دستگاه قضایی را در موقعیتی قرار می‌دهد که ناگزیر است به مساله ورود پیدا کرده و به سوالات و

«محمود احمدی نژاد» رئیس‌جمهور سابق می‌گوید اطلاعاتی دارد که نشان می‌دهد یک مسوول از سازمان جهانی بهداشت پول گرفته تا واکسن‌های خارجی روی ۳۵۰۰ نفر از مردم ایران امتحان شود.

به گزارش ایران مامن، این ادعا دستگاه قضایی را در موقعیتی قرار می‌دهد که ناگزیر است به مساله ورود پیدا کرده و به سوالات و نگرانی‌های مردم در این باره پاسخ بگوید.

پیش از این، احمدی نژاد در گفتگویی اینستاگرامی با ایندیپندنت فارسی به سوالاتی پاسخ داده است.

او در ادعایی عجیب درباره ویروس کرونا گفته است: «کرونا که معلوم است یک ویروس آزمایشگاهی است، ساخته شده و عمدا منتشر شده است با اهداف سیاسی. من معتقد هستم کسانی که دنیا را در صد سال اخیر مدیریت کردند، به این نتیجه رسیده اند که ساز و کارهایشان دیگر پاسخ نمی دهد، باید تغییرات اساسی بوجود بیاورند و انتشار کرونا، یکی از اهدافش پوشش دادن و تغییرات است. یعنی زمینه را برای تغییرات فراهم کنند. دستورالعمل هایی را که منتشر می کنند در دنیا بسیار گنگ است، چند پهلو و متناقض است و هر کشوری که بخواهد از آن دستورالعمل ها تبعیت بکند دچار مشکلات می شود. به نظرم در ایران هم مشکل اصلی این است که مدیریت کرونا، در تبعیت از سیاست هایی که بهداشت جهانی منتشر می کند، دارد اتفاق می افتد و همین باعث شده که مهار کرونا در ایران با مشکلات جدی مواجه شود. ما دانشمندان و متخصصینی داریم که هم بسرعت می توانند دارویش را تهیه بکنند و هم پروتکل های بهداشتی خیلی ساده ای را در اختیار مردم و سازمانها قرار بدهند که با رعایت آنها بتوانیم از آن پیشگیری بکنیم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات