تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1399 - 17:59
کد خبر : 3487

افت شاخص در روز خوب پالایشی‌ها و هیجان ورود تپسی

افت شاخص در روز خوب پالایشی‌ها و هیجان ورود تپسی

شاخص بازار سرمایه امروز هر چند در ساعات ابتدایی افت کرد اما در نیمه دوم بازار، ریزش تا حد زیادی جبران و امیدها به صعود بازار طی روزهای آینده بیشتر شد.   شاخص کل بورس تهران امروز با ۷۶۸۶.۷۶ واحد ریزش معادل ۰.۵۶ درصد تا ۱,۳۵۸,۸۴۷.۸۳ واحد پایین آمد.   وضعیت جبرانی شاخص امروز باعث

شاخص بازار سرمایه امروز هر چند در ساعات ابتدایی افت کرد اما در نیمه دوم بازار، ریزش تا حد زیادی جبران و امیدها به صعود بازار طی روزهای آینده بیشتر شد.

 

شاخص کل بورس تهران امروز با ۷۶۸۶.۷۶ واحد ریزش معادل ۰.۵۶ درصد تا ۱,۳۵۸,۸۴۷.۸۳ واحد پایین آمد.

 

وضعیت جبرانی شاخص امروز باعث شد در نیمه دوم بازار در برخی نمادها صف خرید تشکیل شود.

 

شاخص هم وزن بورس تهران هم با ۸۸۸.۳۵ واحد کاهش به ۳۸۲,۶۸۴.۳۷ واحدی رسید. این کاهش در حالی بود که برخی نمادهای بزرگ در پایان بازار مثبت بسته شدند.

 

امروز بیشترین تاثیر در کاهش شاخص بورس تهران را نمادهای «فارس»، «فولاد» و «شستا» داشتند و معاملات مثبت «شپنا»، «فملی» و «کچاد» نیز نتوانست از منفی شدن شاخص کل جلوگیری کند.

 

به گزارش ایران مامن، شاخص بازار فرابورس هم کاهش پیدا کرد و با ۱۶۱.۴ واحد کاهش به   ۱۶,۴۷۹.۹۴ واحدی رسید.

 

نمادهای «هرمز»، «صبا» و «وسپهر» بیشترین تاثیر منفی و نمادهای «تلیسه»، «کگهر» و «زاگرس» هم بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

 

امروز در حالی که بازارهای موازی با کاهش ارزش مواجه شدند، شاخص بازار سرمایه نیز با اندکی کاهش، باعث شد تا کف‌سازی در کانال یک میلیون و سیصد هزار واحدی شکل بگیرد.

 

خبر ورود سهام شرکت «تپسی» به بورس نیز در میان سهامداران هیجان ایجاد کرد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که ورود شرکت‌های حوزه فناوری می‌تواند به تحکیم هرچه بیشتر موقعیت بازار سرمایه در کشور بیانجامد.

 

امروز قیمت نمادهای پالایشی نیز افزایش یافت تا امکان باز کردن همراه با سود نماد «پالایش یکم» در روزهای آینده محتمل‌تر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات