تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1399 - 12:53
کد خبر : 3716

بودجه ۱۴۰۰ و سالی که نکو است…

بودجه ۱۴۰۰ و سالی که نکو است…

هشتمین و آخرین بودجه دولت روحانی به مجلس رفت اما رئیس‌جمهور خود همراه لایحه به مجلس نرفت.   حضور «حسینعلی امیری» معاون پارلمانی دولت در مجلس به جای رئیس‌جمهور باعث انتقاد نمایندگان شد. روحانی اما گفته برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا به بهارستان نرفته است.   بعضی منابع از قهر و

هشتمین و آخرین بودجه دولت روحانی به مجلس رفت اما رئیس‌جمهور خود همراه لایحه به مجلس نرفت.

 

حضور «حسینعلی امیری» معاون پارلمانی دولت در مجلس به جای رئیس‌جمهور باعث انتقاد نمایندگان شد. روحانی اما گفته برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا به بهارستان نرفته است.

 

بعضی منابع از قهر و جدل میان مجلس و دولتی‌ها خبر داده‌اند خصوصا قالیباف که گویا انتظار روحانی را در مجلس می‌کشیده و اینکه فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه با دلخوری از رفتن به مجلس خودداری کرده‌اند.

 

قالیباف هم که در ابتدای جلسه در مورد بودجه نطق کرده بود زمان تقدیم لایحه بودجه از صحن خارج شد تا معاون رییس جمهور لایحه را به نایب رییس دوم مجلس تحویل دهد.

 

با توجه با این وضعیت، کش و قوس و زد و خورد سیاسی بر سر بودجه ۱۴۰۰ محتمل‌ترین گزینه در بررسی آخرین برنامه مالی دولت روحانی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات