تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 12:54
کد خبر : 4106

رهبری: استخدام پرستاران یکی از کارهای ضروری و خیلی خوب است

رهبری: استخدام پرستاران یکی از کارهای ضروری و خیلی خوب است

رهبر انقلاب صبح روز سی‌ام آذرماه در سخنان زنده و تلویزیونی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، ضمن تبریک این روز به همه پرستاران، پرستار را «فرشته رحمت بیمار» توصیف کرده گفتند: پرستاران عزیز ما در دوران کرونایی و در شرایطی بسیار دشوارتر و پراضطراب‌تر از شرایط معمولی، کار بزرگی را به

رهبر انقلاب صبح روز سی‌ام آذرماه در سخنان زنده و تلویزیونی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، ضمن تبریک این روز به همه پرستاران، پرستار را «فرشته رحمت بیمار» توصیف کرده گفتند: پرستاران عزیز ما در دوران کرونایی و در شرایطی بسیار دشوارتر و پراضطراب‌تر از شرایط معمولی، کار بزرگی را به ثبت رساندند و صحنه‌ها و فعالیت‌هایی را به نمایش گذاشتند که حقیقتاً اعجاب‌انگیز است.

 

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: پرستار از نظر کمک روحی نیز با یک لبخند و یا یک حرکت و سخن مهربانانه در واقع غمگسار و روحیه‌بخش بیمار است و این، یکی از ارزش‌های والای اسلامی است.

 

ایشان با اشاره به سخت‌تر و پراضطراب‌تر شدن کار پرستاران در دوران کرونا بدلیل احتمال ابتلاء و خطر واگیری، گفتند: مجاهدتی که پرستاران در این مدت انجام دادند، آنها را در چشم مردم، عزیزتر و شرافتمندتر از همیشه کرد.

 

رهبری ضمن تسلیت به خانواده پرستارانِ جانباخته بر اثر کرونا تصریح کردند: یکی از کارهای لازمی که به من گزارش شده و مسئولان باید انجام دهند، اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاران است که مدت‌ها قبل تصویب شده اما هنوز اجرا نشده است. … همچنین استخدام پرستاران یکی دیگر از کارهای ضروری و خیلی خوب است که باید با جدیت دنبال شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات