تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1399 - 23:53
کد خبر : 5309

مرند شرمنده‌ایم!

مرند شرمنده‌ایم!

دیروز مطلبی منتشر شد مبنی بر اینکه “یکصد میلیارد ریال پروژه در مرند افتتاح شد”   تیتر مطلب قابل توجه ولی در عمق رویداد واقعیت‌های تلخ نهفته است. تیتر مخابره شده را به این شکل بخوانیم؛ ۱۰ میلیارد تومان پروژه در مرند افتتاح شد.   کافی است کمی در سایت‌های خریدوفروش نگاهی بیاندازیم. واقعیت‌های تلخی

دیروز مطلبی منتشر شد مبنی بر اینکه “یکصد میلیارد ریال پروژه در مرند افتتاح شد”

 

تیتر مطلب قابل توجه ولی در عمق رویداد واقعیت‌های تلخ نهفته است. تیتر مخابره شده را به این شکل بخوانیم؛ ۱۰ میلیارد تومان پروژه در مرند افتتاح شد.

 

کافی است کمی در سایت‌های خریدوفروش نگاهی بیاندازیم. واقعیت‌های تلخی را خواهیم دید؛ ۱۰میلیارد تومان تنها بهای ۲ یا ۳ آپارتمان در مرند است یا قیمت ۲ باغ.

۱۰میلیارد تومانی که بخش عمده آن را خودِ بخش خصوصی و کارآفرینان دلسوز منطقه هزینه کرده‌اند. چه بر سر شهری آمده که اگر پس‌انداز اهالی شهر در بانک‌ها محاسبه شود خواهیم دید این مبلغ قطره‌ای مقابل اقیانوس است. واقعا باید گفت مرند شرمنده‌ایم، ۱۰ میلیارد برای ایجاد پروژه در دامانت، تیتر رسانه‌ها شده بدون آنکه بپرسیم ۱۰میلیارد بهای چند متر آپارتمان در قوجا مرند است؟

 

آیا با توجه به برنامه حذف ۴صفر از واحد پول ملی و تبدیل ریال به تومان وقت آن نرسیده است که ارقام پروژه‌ها را به تومان مطرح کنیم نه با ریال؟ آیا دست اندرکاران محترم نمی‌دانند ۱۰میلیارد تومان در مقابل پس اندازه یکی از اهالی قوجا مرند پول خردی بیش نیست؟

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات