تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 2:18
کد خبر : 5642

شامورتی‌بازی بایدن با برجام

شامورتی‌بازی بایدن با برجام

در فاصله چهار روز مانده به پایان ضرب‌الاجلی که مجلس ایران برای رفع تحریم‌ها اعلام کرده، هیچ نشانه‌ مثبتی از اقدام موثر دولت بایدن دیده نمی‌شود.   در مقابل، سخنگوی منطقه‌ای وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده به دنبال توافق هسته‌ای جدیدی هستیم که فعالیت‌های ایران در منطقه را نیز در بر گیرد.   به گزارش

در فاصله چهار روز مانده به پایان ضرب‌الاجلی که مجلس ایران برای رفع تحریم‌ها اعلام کرده، هیچ نشانه‌ مثبتی از اقدام موثر دولت بایدن دیده نمی‌شود.

 

در مقابل، سخنگوی منطقه‌ای وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده به دنبال توافق هسته‌ای جدیدی هستیم که فعالیت‌های ایران در منطقه را نیز در بر گیرد.

 

به گزارش ایران مامن، پیش از این برخی رسانه‌ها از عقب‌نشینی زیرپوستی واشنگتن مقابل مواضع تهران خبر داده بودند. هفته گذشته خبرگزاری «رویترز» به نقل از سه منبع آگاه نوشت که دولت بایدن در پی احیای گام‌ به ‌گام برجام است و در این مسیر «گام‌های متقابل کوچک» به‌عنوان یک مرحله موقت برداشته خواهد شد.

به گزارش رویترز، آمریکا در بررسی چگونگی احیای توافق هسته‌ای با ایران، درحال سنجش طیف وسیعی از ایده‌ها است و یکی از گزینه‌های آمریکا این است که به‌منظور دستیابی به فرصت بیشتر برای رسیدن به هدف نهایی، فعلا هر دو طرف گام‌های کوچکی را بردارند، بدون آن‌که نیاز به رعایت کامل شرایط برجام باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات