تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 - 11:20
کد خبر : 5967

ادعای اندیشکده اردنی: ترامپ به دنبال کودتا علیه بایدن

ادعای اندیشکده اردنی: ترامپ به دنبال کودتا علیه بایدن

اندیشکده اردنی «الناطور» در تحلیلی از دورخیز «دونالد ترامپ» برای بازگشت به کاخ سفید نوشته و مدعی شده اگر «جو بایدن» در بازگشت به برجام و پایان جنگ یمن تعلل کند، در دام بازی ترامپ خواهد افتاد.   «بسام ابوشریف» در بخشی از تحلیل خود آورده است: ترامپ هنوز نفوذی بی‌بدیل در حزب جمهوریخواه دارد

اندیشکده اردنی «الناطور» در تحلیلی از دورخیز «دونالد ترامپ» برای بازگشت به کاخ سفید نوشته و مدعی شده اگر «جو بایدن» در بازگشت به برجام و پایان جنگ یمن تعلل کند، در دام بازی ترامپ خواهد افتاد.

 

«بسام ابوشریف» در بخشی از تحلیل خود آورده است: ترامپ هنوز نفوذی بی‌بدیل در حزب جمهوریخواه دارد و مخالفانش را به انزوا و بیرون افتادن از دایره قدرت تهدید می‌کند. رئیس‌جمهوری سابق بعد از تبرئه از اسیتضاح دوم، به بهانه تبلیغات برای انتخابات آینده گروه‌های وابسته به خود را سازماندهی و از آنها حمایت مالی می کند تا سلاح بخرند.

 

گزارش این اندیشکده اردنی تصریح می‌دارد: دور از ذهن نیست که هواداران ترامپ در ارتش انبارهای سلاح ارتش آمریکا را به یغما ببرند تا آن را میان باندهای نژادپرستانه توزیع کنند. ترامپ برای تشکیل دولت موازی با هدف مقابله با دولت بایدن فعال شده تا علنا در مسیر دولت بایدن کارشکنی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات