تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 20:01
کد خبر : 6117

زندگی اسلایسی…

زندگی اسلایسی…

بریده‌هایی از زندگی که به مدد فضای مجازی مجوز دیدن این بریدهها را به همه می‌دهیم و به واسطه همین اسلایس‌ها مورد قضاوت قرار می گیریم؛   تصاویری از بچه‌های زیبا و دوست‌داشتنی ممکن است ما را ترغیب کند به داشتن فرزند، تصاویری از میزهای آنچنانی و غذاهای خوشمزه، عکس ماشین‌ و خانه‌های آنچنانی، ماه‌گردها

بریده‌هایی از زندگی که به مدد فضای مجازی مجوز دیدن این بریدهها را به همه می‌دهیم و به واسطه همین اسلایس‌ها مورد قضاوت قرار می گیریم؛

 

تصاویری از بچه‌های زیبا و دوست‌داشتنی ممکن است ما را ترغیب کند به داشتن فرزند، تصاویری از میزهای آنچنانی و غذاهای خوشمزه، عکس ماشین‌ و خانه‌های آنچنانی، ماه‌گردها و سالگردها و به هر بهانه‌ای … اما اسلایس‌هایی زیبا را به نمایش گذاشتن این همه زندگی نیست.

 

این‌ها اسلایس‌های زندگی دیگران است و الزاما نشانه حال خوبشان نیست. ما فقط اسلایس‌هایی از زندگی آن‌ها را مشاهده کردیم.

آدم‌ها ممکن است دوست داشته باشند هر برشی از زندگیشان را به نمایش بگذارند اما فراموش نکنید که ما حق نداریم با یک اسلایس زندگی دیگری، خودمان را در قاب مقایسه قرار بدهیم.

 

این روزها اسلایس زندگی دیگران آفت آرامش ما شده و زندگی ما را تحت شعاع قرار داده است. باور کنید بسیاری از این تصاویر فیلتر شده و کلمات زیبا تنها برش‌هایی گزینش شده است و تمام آن نیست. پس خودمان را آزار ندهیم .

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات