تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 18:18
کد خبر : 6211

جوری ساسی، ساسی می‌کنند انگار…

جوری ساسی، ساسی می‌کنند انگار…

ساسی مانکن عادت دارد سالی یک بار تن و بدن میلیون‌ها نفر از ملت همیشه در صحنه و مسئولان دغدغه‌مند جمهوری اسلامی را بلرزاند.   این روزها تیزر تهران- توکیوی ساسی با هنرنمایی بازیگر سرشناس فیلم‌های پورن خبرساز شده و کمتر کسی است که آن را ندیده باشد.   خیلی‌ها باز هم فریاد وا اسلاما

ساسی مانکن عادت دارد سالی یک بار تن و بدن میلیون‌ها نفر از ملت همیشه در صحنه و مسئولان دغدغه‌مند جمهوری اسلامی را بلرزاند.

 

این روزها تیزر تهران- توکیوی ساسی با هنرنمایی بازیگر سرشناس فیلم‌های پورن خبرساز شده و کمتر کسی است که آن را ندیده باشد.

 

خیلی‌ها باز هم فریاد وا اسلاما و وای بنیاد خانواده و … سر داده و از ترس ناباب شدن بچه‌هایشان ظاهرا بر سر می‌زنند، گویا که اصلا در این جامعه زندگی نمی‌کنند.

 

مدت‌ها قبل از آمدن تلگرام و اینستا و … ، مرکز پژوهش‌های مجلس خبر داد از میان ۱۴۱ هزار و ۵۵۵ دانش آموز دختر و پسر دوره متوسطه سال تحصیلی ۱۳۸۷-۱۳۸۶ که از آن‌ها پرسش شده، ۷۴.۳ درصد رابطه غیرمجاز داشته‌اند. حالا اوضاع به شکلی است که دیگر کسی جرات نظرسنجی و پژوهش هم ندارد.

سیاسیون ما چنان انگشت اتهام به سمت این و آن و وزیر ارتباطات و … می‌گیرند انگار خودشان اگر دستشان می‌رسید، ساسی را برای انتخابات به ستاد و کمپینشان نمی‌آوردند.

 

رسانه‌ها و شاخ‌های مجازی طوری ساسی ساسی می‌کنند انگار اگر می‌شد، از ستاره‌های سکسی برای بالابردن فالورها و ممبرهایشان استفاده نمی‌کردند؛ همانطور که صدها هزار نفر به صفحه ستاره پورن سرازیر شدند و برایش کامنت فارسی گذاشتند.

 

در وضعیتی که فیلمساز ما ضمن رعایت ملاحظات سانسور، برای بفروش شدن کارش از هیچ شوخی جنسی دریغ نمی‌کند، ساسی ساسی کردن خیلی از ما بیش از نگرانی و چمچاره، رنگ و ریای یک جامعه شهوت‌زده را به تصویر می‌کشد.

 

✍🏼محمد موسی کاظمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

احمد ذوقی پنجشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۳۱

جامعه شهوت زده خوب بود. خدایی صد تومن میدم بازم بنویس

احمد ذوقی پنجشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۳۲

چرا شهوت زده حالا

مظفر پنجشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۳۳

شما خودت بچه نداری

محمدرضا باوی پنجشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۳۵

شما خیلی ساده سازی کردی مساله رو. نمیدونم چرا اشاره ای نکردی به اینکه چرا امثال ساسی و تتلو مورد استقبال قرار میگیرند توسط کاربران ایرانی. مگه غیراینه که تو جامعه بسته همچی چیزایی از یه جایی میزنه بیرون؟

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات