تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 13:03
کد خبر : 6886

سریال‌هایی که صدای ظریف و خیلی از کاربران را درآورد

سریال‌هایی که صدای ظریف و خیلی از کاربران را درآورد

*فضای مجازی در ۲۴ ساعت گذشته همچنان درگیر صحبت‌های «محمدجواد ظریف» در شبکه تازه‌وارد کلاب هاوس بود. کاربران توئیتر، اینستاگرام و بسیاری از کانال‌های تلگرامی مهمترین بخش‌های سخنان وزیر امور خارجه در زمینه دروغ بودن سریال «گاندو» و نامزد نشدن در انتخابات را بازنشر دادند؛ همچنین هر یک به فراخور خط و خطوطشان روی آن

*فضای مجازی در ۲۴ ساعت گذشته همچنان درگیر صحبت‌های «محمدجواد ظریف» در شبکه تازه‌وارد کلاب هاوس بود. کاربران توئیتر، اینستاگرام و بسیاری از کانال‌های تلگرامی مهمترین بخش‌های سخنان وزیر امور خارجه در زمینه دروغ بودن سریال «گاندو» و نامزد نشدن در انتخابات را بازنشر دادند؛ همچنین هر یک به فراخور خط و خطوطشان روی آن کامنت‌هایی انداختند.

 

*چند روز پس از مطرح شدن مجدد حذف سربازی اجباری، کاربران زیادی با استفاده از این هشتگ مطالبه خود برای حذف خدمت وظیفه یا حرفه‌ای شدن آن دنبال می‌کنند.

 

*اظهارات اخیر معاون‌امنیتی وزارت کشور که گفته تعداد جانباختگان حوادث آبان ۹۸ «همان ۲۳۰ نفر بوده نه ۱۵۰۰ نفر» دوباره در فضای مجازی دستمایه اظهارنظر و اعتراضات قرار گرفته است.

 

 

*همزمان با پخش قسمت دوم سریال «دراکولا» و قسمت پایانی سریال «قورباغه» حجم چشمگیری از انتقادات کاربران از این دو سریال نمایش خانگی در شبکه‌های اجتماعی به چشم می‌خورد.

 

*با ارسال پنجمین محموله واکسن روسی «اسپوتنیک-وی»، میزان واکسن‌های وارداتی روسیه به ایران از نیم میلیون دُوز فراتر رفت.

 

*در حالی که «حسن روحانی» رئیس جمهوری یک هفته پیش گفته بود «از نظر من پیک کرونا تمام شده است»، وزارت بهداشت از قطعی بودن پیک چهارم کرونا با افزایش تعداد مبتلایان خبر داد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات