تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 23:47
کد خبر : 7803

وسوسه دوباره بورس؟

وسوسه دوباره بورس؟

شاخص کل بازار سرمایه امروز بیست و یکم اردیبهشت با رشد ۱.۸۹ درصدی به یک میلیون و ۸۰۰هزار واحد رسید تا برای دومین روز پیاپی بورس سبزپوش باشد.   خبر مهم امروز از سوی معاون حقوقی سازمان بورس بود که اظهار داشت نهایی سازی مستندات تشکیل و صدور مجوز فعالیت کانون سهامداران حقیقی (اقلیت) در دستور

شاخص کل بازار سرمایه امروز بیست و یکم اردیبهشت با رشد ۱.۸۹ درصدی به یک میلیون و ۸۰۰هزار واحد رسید تا برای دومین روز پیاپی بورس سبزپوش باشد.

 

خبر مهم امروز از سوی معاون حقوقی سازمان بورس بود که اظهار داشت نهایی سازی مستندات تشکیل و صدور مجوز فعالیت کانون سهامداران حقیقی (اقلیت) در دستور کار سازمان بورس و اوراق بهادار قرار گرفت. رسانه ها همچنین فتوای رهبری درباره فعالیت در بورس را انتشار دادند که بیانگر شرایط فعالیت وکالتی در بورس است.

 

دومین روز سبزپوش شدن بورس باعث شده با توجه به وضعیت متزلزل سکه و ارز برخی نیم نگاهی به بازار سرمایه داشته باشند. محمد خبری زاده کارشناس بورس در این باره می گوید: اگر کسی می خواهد در بازار خرید داشته باشد برای این که مطمئن شود روند نزولی متوقف شده است یا نه، باید در یکی دو روز آینده معاملات را رصد کند. در این چند روز باید دید روند بازار برگشته است یا صرفا توقف کوتاهی در روند نزولی بوده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات