تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 21:58
کد خبر : 8176

مصوبه مالیات بر دارایی و رکوردشکنی بورس در ۱۴۰۰

مصوبه مالیات بر دارایی و رکوردشکنی بورس در ۱۴۰۰

شاخص کل بازار سرمایه در اولین روز هفته دوم خرداد رشد قابل‌توجه ۳۰ هزار واحدی (۲.۷۲درصدی) داشت و با رکوردشکنی در ۱۴۰۰ به مرز یک میلیون و ۱۴۰هزار واحد رسید.   مجید محمدعلیزاده آرانی کارشناس بازار سرمایه درباره روند هفته جاری پیش‌بینی کرده احتمالا در این هفته بازار چند روز مثبت باشد و اگر منفی

شاخص کل بازار سرمایه در اولین روز هفته دوم خرداد رشد قابل‌توجه ۳۰ هزار واحدی (۲.۷۲درصدی) داشت و با رکوردشکنی در ۱۴۰۰ به مرز یک میلیون و ۱۴۰هزار واحد رسید.

 

مجید محمدعلیزاده آرانی کارشناس بازار سرمایه درباره روند هفته جاری پیش‌بینی کرده احتمالا در این هفته بازار چند روز مثبت باشد و اگر منفی هم داشته باشد قرمز کم‌رنگ خواهد بود.

 

به گفته این کارشناس، در حالی سرمایه‌گذاران به بورس بی‌اعتمادند که بازار ظرفیت‌هایی خوبی برای سرمایه‌گذاری آماده کرده است. سهم‌ها در کف قیمتی خود هستند ولی با توجه به وضعیت فعلی دولت، سرمایه گذاری که باید خود را نسبت به خرید مجاب بکند، با احتیاط قدم برمی‌دارد. در این میان مصوبه اخیر مجلس مالیات بر دارایی‌ها از جمله زمینه‌های بازگشت به بورس محسوب می‌شود.

 

به گزارش ایران مامن، از جمله اخبار بورسی توئیت وزیر تعاون بود که اعلام کرد برای اولین بار در تاریخ بازار سرمایه بیش از ۸۳ هزار تُن محصولات سیمانی شستا از نهم خرداد در بورس‌کالا عرضه خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات