تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1400 - 16:47
کد خبر : 8293

بیداد گرانی در آستانه مناظرات

بیداد گرانی در آستانه مناظرات

*طی شبانه‌روز گذشته احتمال تجدید نظر شورای نگهبان درباره ردصلاحیت علی لاریجانی بیشترین بحث‌ونظرها را به دنبال داشت که در نهایت این شورا اعلام کرد از رای خود برنمی‌گردد. البته بعد از بیانات رهبر انقلاب شماری رسانه‌ها اصولگرا نوشته بودند منظور از فرمان #جبران متوجه شورای نگهبان نبوده است. از سوی دیگر برخی فعالان رسانه‌ای

*طی شبانه‌روز گذشته احتمال تجدید نظر شورای نگهبان درباره ردصلاحیت علی لاریجانی بیشترین بحث‌ونظرها را به دنبال داشت که در نهایت این شورا اعلام کرد از رای خود برنمی‌گردد. البته بعد از بیانات رهبر انقلاب شماری رسانه‌ها اصولگرا نوشته بودند منظور از فرمان #جبران متوجه شورای نگهبان نبوده است. از سوی دیگر برخی فعالان رسانه‌ای از جمله سردبیر خبرگزاری فارس به ضرورت تغییرات ساختاری در شورای نگهبان اشاره کرده‌اند.

 

*در آستانه مناظرات سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری رسانه‌ها اخبار مختلفی را درباره گرانی‌ اقلام اساسی مورد نیاز مردم منتشر ساخته‌اند. افزایش قیمت هر کیلو مرغ به ۳۵ هزار تومان و رسیدن نرخ برنج ایرانی به کیلویی ۴۷ هزار تومان بی‌سابقه‌ترین وضعیت پیشاانتخاباتی را به وجود آورده است.

 

*چند ساعت مانده به مناظرات  و در حالی که همتی رقبای خود را پنج نامزد اصولگرا بعلاوه بی‌تفاوتی مردم به صندوق رای معرفی کرده، از رسانه‌های اصولگرا خبر می‌رسد رقبای رئیس کل سابق بانک مرکزی قصد دارند اسنادی را در زمینه سوءاستفاده دو کاندیدای اعتدالی و اصلاح‌طلب در مناظرات روکنند؛ اسنادی که حتی بعضی از آن‌ها نیازمند مجوز صداوسیما است.

*سخنان همتی‌ که عنوان کرده اگر رئیس جمهور شود تعداد کشته شدگان حوادث آبان‌ماه سال ۹۸ را بازگو می‌کند خوراک خبری شبکه‌های ماهواره‌ای را فراهم کرده است.

 

*وعده‌های کاندیداها هر روز آب و رنگ بیشتری به خود می گیرد. جلیلی از رایگان کردن سفر برای جوانان سخن گفته و وعده داده سالی ۵ روز سفر برای زوج‌های جوان و ۳ روز سفر برای ۴ دهک پایین درآمدی به صورت رایگان در نظر گرفته‌ایم. زاکانی نیز اعطای سهمیه بنزین به خانوارهایی را که خودرو ندارند وعده داده است. قاضی زاده هم گفته مدیران دولتم را از طریق آزمون انتخاب می‌کنم.

 

*تلاش همتی برای جلب نظر آذری‌زبان‌ها و نیز رضایی جهت استفاده از رای لرها در تبلیغات این دو نامزد مورد توجه قرار گرفت.

 

*در مقابل رئیسی که وعده‌های اصلاح‌طلبانه در مورد تحقق حقوق زنان را «واهی» خوانده، مهرعلیزاده عنوان کرده رئیسی چوب لای چرخ مذاکرات هسته‌ای و FATF گذاشته است.

 

*آخرین کلیپ محسن رضایی در ژانر وحشت مدعی است بعثی‌ها رفتند؛ اما امروز، تفکر بعثی‌ می‌خواهد معیشت مردم را محاصره کند.

 

*فرح پهلوی که این روزها شایعه فوتش در برخی از رسانه‌های غیررسمی منتشر شده بود در نامه‌ای از سازمان بهداشت جهانی خواست که با توجه به اعلام رییس‌جمهوری آمریکا برای اهدای چندین میلیون دوز واکسن کرونا به کشورهای نیازمند، بخشی از این واکسن‌ها با مداخله و حمایت این سازمان به ایران اختصاص یابد.

 

*اخیرا حسین گودرزی، نماینده مجلس گفته است آمریکا، اسرائیل و دشمنان با فیلم و داروی ضدبارداری در حال وارد کردن ضربه بی‌صدای کاهش جمعیت به نظام هستند.

 

*این روزها آتش‌نشان‌ها بیش از روزهای دیگر مورد توجه قرار می‌گیرند از جمله فیلم صحبت کردن یک آتش‌نشان با دختری که خواسته تا خود را از بالای پلی در بزرگراه امام علی تهران به پایین پرت کند وایرال شد.

 

*فیسبوک ۲ سال ترامپ را از عضویت در این شبکه اجتماعی محروم کرد. همچنین این غول فناوری وعده تغییراتی در واتساپ از جمله استفاده چندکاربره را مطرح کرده است.

 

*به گزارش ایران مامن، روایت مجری مناظرات سال ۸۸ از درگیری لفظی میرحسین موسوی و احمدی‌نژاد بعد از پایان مناظره، صحبت‌های کیروش مربی اسبق تیم ملی فوتبال که گفته تا پیش از آمدن او ایرانی‌ها از مواجهه با بحرین وحشت داشتند، ابتکار رئیس جمهور روسیه برای توریسم واکسنی، ویدئوهای بی‌آبی در شهرهای خوزستان از دیگر موضوعات مهم مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات