تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 22:16
کد خبر : 8533

بورس و آرامش پیشاانتخاباتی

بورس و آرامش پیشاانتخاباتی

بازار سرمایه در بیست و ششمین روز خرداد وضعیتی مشابه روز قبل از آن داشت و با ریزش حدود ۲۵۰۰ واحدی، شاخص کل به یک میلیون و ۱۴۷ هزار واحد رسید.   الهه ظفری کارشناس بازار بورس درباره وضعیت کم‌افت‌وخیز این روزها می‌گوید شاخصه‌های اصلی بازار تغییری نکرده است اما به دلیل وجود ریسک‌های سیاسی

بازار سرمایه در بیست و ششمین روز خرداد وضعیتی مشابه روز قبل از آن داشت و با ریزش حدود ۲۵۰۰ واحدی، شاخص کل به یک میلیون و ۱۴۷ هزار واحد رسید.

 

الهه ظفری کارشناس بازار بورس درباره وضعیت کم‌افت‌وخیز این روزها می‌گوید شاخصه‌های اصلی بازار تغییری نکرده است اما به دلیل وجود ریسک‌های سیاسی و مشخص نبودن برنامه‌ها روند بازار از مدار تعادل خارج شده است. اما انتظار داریم هفته آینده با از بین رفتن ریسک سیاسی انتخابات، بازار مثبت باشد.

 

برخلاف سیگنال‌های مثبت گذشته از وین، گفته‌های تازه مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره مذاکرات مزید برعلت شد تا نتیجه مذاکرات برجامی به روزهای بعد از انتخابات موکول شود.

 

علاوه بر این، افزایش احتمال رای آوردن سیدابراهیم رئیسی با کنار رفتن کاندیداهایی مثل زاکانی و جلیلی به نفع وی بسیاری را مترصد ایجاد تغییراتی مثبت در بازارهای مختلف کرده است. اعلام پایبندی به برجام از سوی رئیسی و وعده پیگیری مصوبه سه‌قوه درباره تزریق منابع ارزی از صندوق توسعه ملی به بازار سرمایه از دلایل این نگاه خوشبینانه به شمار می‌آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات