تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1400 - 0:12
کد خبر : 9172

دخانیات و خودرو در صف بورس

دخانیات و خودرو در صف بورس

همچنان که پیش‌بینی می‌شد شاخص کل بازار سهام بعد از عبور از مرز ۱.۳ میلیونی، روز ۲۲تیرماه به منظور تثبیت تکان خاصی نخورد و با ریزش حدود ۴۵۰ واحدی به حدود یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.   درباره روند چند روز اخیر و آتی بازار سرمایه برخی با اشاره به نقش افزایش قیمت

همچنان که پیش‌بینی می‌شد شاخص کل بازار سهام بعد از عبور از مرز ۱.۳ میلیونی، روز ۲۲تیرماه به منظور تثبیت تکان خاصی نخورد و با ریزش حدود ۴۵۰ واحدی به حدود یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.

 

درباره روند چند روز اخیر و آتی بازار سرمایه برخی با اشاره به نقش افزایش قیمت دلار در رسیدن شاخص کل به عدد ۱.۳میلیونی بر این باورند بازار به روند تعادلی خود ادامه می‌دهد البته احتمال اینکه در تمامی روزها مثبت باشد سخت است و به نظر می‌رسد در برخی از روزها هم با روند اصلاحی در بازار مواجه باشیم اما به صورت کلی روند تعادلی خواهد بود.

 

در نگاهی کلی‌تر گفته می‌شود شکاف میان خرید و فروش بسیار کم شده و حتی موقعیت خریداران در بازار تقویت شده و سفارش‌گذاری ها در نمادهای منفی هم معنادار است و همه اتفاقات بازار نشان می‌دهد که دورنمای بازار صعودی ارزیابی می‌شود.

 

با این حال نمی‌توان از متغیرهایی چون ابهام در سرنوشت مذاکرات وین و توقف فعالیت فولادی‌ها و سیمانی‌ها بخاطر کمبود برق به راحتی گذشت.

 

بنابر اعلام عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس تا پایان دولت دوازدهم خودرو وارد بورس نخواهد شد. در همین حال مدیرعامل دخانیات از ورود این شرکت به بازار سهام خبر داده و گفته در مرحله اول ۱۰درصد سهام این شرکت در بازار عرضه خواهد شد.

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات