تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 5:17
کد خبر : 9233

ناآرامی خوزستان، آسمان سرخ کرمان و یک بام و دو هوای قطعی برق

ناآرامی خوزستان، آسمان سرخ کرمان و یک بام و دو هوای قطعی برق

*رضا اردکانیان وزیر نیرو روز جمعه در شبکه خبر اظهاراتی داشت که رسانه‌ها تعابیر متضادی از آن داشتند؛ برخی به نقل از او وعده دادند با توجه به روند کاهشی دما از روز دوشنبه، قطعی برق نخواهیم داشت. بعضی نوشتند با شروع موج گرما امیدواریم این ایام را سپری کنیم.   *اعتراضات مردم شهرهای خوزستان

*رضا اردکانیان وزیر نیرو روز جمعه در شبکه خبر اظهاراتی داشت که رسانه‌ها تعابیر متضادی از آن داشتند؛ برخی به نقل از او وعده دادند با توجه به روند کاهشی دما از روز دوشنبه، قطعی برق نخواهیم داشت. بعضی نوشتند با شروع موج گرما امیدواریم این ایام را سپری کنیم.

 

*اعتراضات مردم شهرهای خوزستان به بی‌آبی سرخط نخست اخبار رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی بود و تصاویر و فیلم‌های مختلفی از این اعتراضات پخش شد. رئیس مجمع نمایندگان این استان گفته خوزستان در حال نابودی است و انتقال آب از سرچشمه‌های کارون باید قطع شود.

 

*ایران اینترنشنال با تمرکز ویژه بر رخدادهای خوزستان، از درگیری و تیراندازی به معترضان در جاده شوش-اهواز خبر داد و تصاویری با این مضمون پخش کرد.

 

*وزش باد شدید و پدیده ریزگردها آسمان شرق کرمان را به رنگ قرمز درآورد و نفس‌ مردم شهرهای این استان را گرفت.

 

*پس از اظهارات امام جمعه مشهد که خواسته دولت سیزدهم مثل مجلس عمل کرده، شر برجام را از سر مردم کم کند، مجتبی ذوالنوری نماینده قم گفته دولت بعدی زیر میز برجام نمی‌زند و خود مدعی توافق هسته‌ای است.

 

*همزمان با انتشار تصاویر خیابان‌خوابی ایرانیان متقاضی واکسن در ارمنستان، بسیاری تصمیم وزیر بهداشت در مخالفت با تبدیل کیش به قطب گردشگری واکسن را بشدت مورد انتقاد قرار دادند.

 

*رئیس دیوان عالی کشور اعلام کرد اعدام بابک زنجانی قطعی است اما اگر برای بازگرداندن اموال همکاری کند شاید تخفیف بگیرد.

 

*در ادامه واکنش‌ها به ادعای تلاش ایران برای ربودن مسیح علینژاد، ظریف توئیت زد این توطئه برای سرپوش گذاشتن بر طرح ترور رهبران هائیتی و ونزوئلا از سوی آمریکا است.

 

*جمعی از جمهوریخواهان آمریکا به رهبری تد کروز سناتور ضدایرانی، طرح تحریم رهبری و رئیس‌جمهور منتخب را به کنگره آمریکا ارائه دادند.

 

*همزمان با تکذیب مصاحبه منتسب به دبیر شورای امنیت ملی درباره خروج از سوریه، اظهارات اسحاق جهانگیری در انتقاد به رفتار روسیه، چین، هند و برخی دوستان منطقه‌ای ایران در برابر تحریم‌ها بازتاب زیادی داشت.

 

*با پایان مسابقات یورو ۲۰۲۰، رسانه‌ها از اوج‌گرفتن دوباره کرونا در انگلیس با حدود ۵۲هزار مبتلا و ۴۹ قربانی در یک شبانه روز خبر دادند.

 

*نهادهای اطلاعاتی آلمان مدعی‌اند مسجد هامبورگ تبدیل به کانون فعالیت‌های جمهوری اسلامی در اروپا شده است.

 

*شمار قربانیان سیل در آلمان و بلژیک از ۱۲۰ نفر گذشت و صدها نفر همچنان مفقودند.

*به گزارش رسانه‌ها، چین برای جلوگیری از کمبود برق، استخراج رمزارزها را ریشه کن کرده است.

 

*همزمان با انصراف سعد حریری از تشکیل دولت در لبنان، مقتدی صدر هم انتخابات آینده عراق را تحریم کرد.

 

*بهای نفت سنگین ایران طی یک ماه گذشته شاهد افزایش ۷.۴ درصدی بود.

 

*به گزارش ایران مامن، درگذشت حمیدرضا صدر مفسر فوتبال و سینما، پیروزی استقلال بر پرسپولیس در جام حذفی و حواشی آن، موافقت مجلس با افزایش قیمت شیر، دیدار رئیس قوه قضاییه با مراجع قم، تنش در روابط کابل و اسلام‌آباد به دنبال پیشروی‌های طالبان، پیدا شدن گوردسته‌جمعی جدید از بومیان کانادا، تظاهرات در فرانسه در اعتراض به واکسیناسیون اجباری کرونا از اخبار مهم ۴۸ ساعت اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات