تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 تیر 1399 - 18:56
کد خبر : 934

دست هایی که به جای سفره عقد کف رودخانه گره خورد

دست هایی که به جای سفره عقد کف رودخانه گره خورد

ایران مامن : ماجرای خودکشی دخترخاله و پسرخاله اندیکایی و بیرون کشیدن پیکر آنان از رودخانه گدار داستانِ امروز پنجشنبه پنجم تیرماه بود. گفته می‌شود این دو جوان دستانشان را به هم گره زده بودند تا با هم بمیرند. طبق گفته اهالی منطقه، آن دو عاشق یکدیگر بودند وقتی با مخالفت خانواده‌هایشان برای ازدواج مواجه

ایران مامن : ماجرای خودکشی دخترخاله و پسرخاله اندیکایی و بیرون کشیدن پیکر آنان از رودخانه گدار داستانِ امروز پنجشنبه پنجم تیرماه بود.

گفته می‌شود این دو جوان دستانشان را به هم گره زده بودند تا با هم بمیرند. طبق گفته اهالی منطقه، آن دو عاشق یکدیگر بودند وقتی با مخالفت خانواده‌هایشان برای ازدواج مواجه شدند تصمیم به مرگ همزمان گرفتند.

از طرفی طبق گفته‌ها این پسر و دختر قبل از خودکشی در نامه‌ای وصیت می‌کنند که همدیگر را در یک قبر دفن کنند. با این حال و بر اساس شنیده‌ها قرار است دختر در اندیکا و پسر در بازفت چهارمحال و بختیاری دفن شود.

روایت‌ها از ماجرا

به گزارش شایانیوز ، «حسین مولایی» رئیس هلال احمر مسجد سلیمان گفته است: پسر ۲۲ ساله به نام بهزاد. خ و دختر ۱۸ ساله به نام زینب. الف، اهل اندیکا بودند که همراه هم به لب رودخانه آمدند و سپس این دو جوان همراه هم اقدام به خودکشی کرده‌اند. شاهدان و اهالی محل بلافاصله با هلال احمر تماس گرفتند و نیرو‌های امدادی در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند، ولی زمان فرصت نجات نداد و بهزاد و زینب جان باختند.

وی با تایید اینکه دستان اجساد به هم گره خورده بود اظهار داشت: قبل از رسیدن نیروی‌های هلال احمر، از اقوام و اهالی منطقه اقدام به کمک به این دو جوان کرده بودند، ولی تلاش‌های آنان نیز نتیجه نداد.

بهزاد و زینب

تصویری که رسانه‌ها از بهزاد و زینب منتشر کردند

 

در بررسی‌های و تحقیقات محلی صورت گرفته مشخص شد که پسر و دختر جوانی که در روز دوشنبه (دوم تیرماه جاری) در رودخانه کارون اندیکا غرق شدند، نسبت فامیلی نزدیک داشتند (پسرخاله ودخترخاله) و نخستین بررسی‌ها در این حادثه نشان می‌دهد این پسر و دختر جوان قصد ازدواج با یکدیگر را داشته که با مخالف خانواده‌های خود روبرو شدند.

 

مرگ عاشقانه یا مشکوک؟

با این حال این اتفاق از سوی مسوولان محلی مشکوک قلمداد شده و برای مشخص شدن ابعاد مرگ پسر و دختر جوان دستور تحقیقات بیشتر در این خصوص توسط دادستان شهرستان و دیگر مسوولان انتظامی صادر و اجساد برای کالبد شکافی به اهواز منتقل شده است.

شهرستان اندیکا در شمال شرقی استان خوزستان قرار دارد. این شهرستان جزو محروم‌ترین شهرهای استان خوزستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات