تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1400 - 23:15
کد خبر : 9585

پرده‌پوشی روحانی و تهدید آشکار آمریکایی‌ها/ پیشنهاد رفراندوم برای اینترنت

پرده‌پوشی روحانی و تهدید آشکار آمریکایی‌ها/ پیشنهاد رفراندوم برای اینترنت

*«حسن روحانی» در آخرین جلسه هیات دولت خود با اشاره مجدد به تاثیر تحریم‌ها در ناکامی‌های اقتصادی گفت آنچه به مردم گفتیم خلاف واقعیت نبود اما بخشی را به مردم نگفتیم چون نمی‌شد و مفید نبود و می ترسیدم وحدت ملی صدمه ببیند. روحانی همچنین از مردم عذرخواهی کرد و حلالیت طلبید.   *پیش از

*«حسن روحانی» در آخرین جلسه هیات دولت خود با اشاره مجدد به تاثیر تحریم‌ها در ناکامی‌های اقتصادی گفت آنچه به مردم گفتیم خلاف واقعیت نبود اما بخشی را به مردم نگفتیم چون نمی‌شد و مفید نبود و می ترسیدم وحدت ملی صدمه ببیند. روحانی همچنین از مردم عذرخواهی کرد و حلالیت طلبید.

 

*پیش از انتشار کلیپ «عبرت آیندگان» دربردارنده گفت‌وگوهای رهبری با مرحوم هاشمی رفسنجانی درباره دلایل بی‌اعتمادی به آمریکایی‌ها و مخالفت با مذاکره، ظریف اظهار داشت اینکه آمریکا و اروپا نتوانستند به عهد خود وفا کنند دلیل این نیست که ما به آن‌ها اعتماد کردیم.

 

*سیدعباس مرادی از طراحان طرح مجلس با عنوان «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» در برنامه «جهان آرا» صداوسیما اظهار داشت اینستاگرام محدود شده و اپلیکیشنی داخلی به همراه برخی مشوق‌ها جایگزین آن خواهد شد.

 

*روزنامه «سازندگی» از رسیدن امضاهای کمپین مخالفت با طرح مجلس به ۸۸۰ هزار امضا خبر داد. وزیر ارتباطات ناکامی این طرح را پیش‌بینی کرده و محمدرضا عارف هشدار داده مردم مظلوم را عصبانی نکنید. برخی اصلاح‌طلبان هم خواستار برگزاری رفراندوم در این زمینه شده اند.

 

*نشریه آمریکایی «هیل» مدعی شد دولت بایدن به دنبال افزایش فشارها بر تهران برای راه‌اندازی مذاکرات برجامی خواهد بود. «نیویورک تایمز» هم از ناامیدی مقامات آمریکایی از احیای برجام نوشت.  با این حال، «مجتبی ذوالنوری» رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد دولت رئیسی زیر میز برجام نخواهد زد.

 

*پس از حمله به کشتی اسرائیلی در آب های دریای عمان، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد مطمئنا ایران پشت این ماجرا بوده و پاسخ مناسبی به این اقدام داده خواهد شد.

 

*امروز نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰ اعلام شدند؛ کنکوری که به گفته برگزارکنندگانش قطعا تا ۱۴۰۲ دچار تغییر خواهد شد.

 

*به گفته حاج منصور ارضی مداح سرشناس پایتخت، هر نظامی که ارکانش تعطیل شود، کارش تمام است و سینه زنی رکن اصلی نظام است. رئیس سازمان تبلیغات هم اظهار داشت ما ملت حسینیم و برپایی مراسم حسینی رگ حیات ما است.

 

*وزیر بهداشت برای تعطیلی دو هفته ای برای مهار کرونا به رهبر انقلاب نامه نوشت.

 

*معاون وزیر صمت از کاهش قیمت سیمان از ۱۱۰ به ۴۰ هزار تومان در هر کیسه خبر داد.

 

*در یکی از نادرترین رخدادهای المپیک در رشته پرش ارتفاع مردان دو ورزشکار از ایتالیا و قطر مدال طلا گرفتند. ایتالیایی‌ها همچنین به یکه تازی آمریکا و جامائیکا در دو سرعت خاتمه دادند.

 

*با ادامه آتش‌سوزی گسترده در ترکیه، هواپیماهای نظامی ایران نیز وارد عملیات اطفای حریق شدند؛ آتش‌سوزی که گروهی وابسته به «پ ک ک» مسئولیت آن را برعهده گرفته است.

 

*به گزارش ایران مامن، باخت والیبال ایران در المپیک مقابل ژاپن و حذف از رقابت‌ها، معافیت خیریه‌ها از مالیات، لغو دستور قطع آب پرمصرف‌ها در تهران و … از دیگر اخبار مهم شبانه روز اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات