تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 - 15:15
کد خبر : 9904

بالاترین رقم مبتلایان و شکست پروژه خانه‌نشینی مردم

بالاترین رقم مبتلایان و شکست پروژه خانه‌نشینی مردم

طی روزهای تعطیلی کرونایی (۲۵ تا ۳۰مرداد) همچنان که شلوغی وسائل نقلیه عمومی کلانشهرها به ویژه مترو تهران و نقض دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری به چشم آمد، پیش از آن هجوم تعداد زیادی از مردم به جاده‌ها رقم خورد تا پروژه خانه‌نشینی مردم همچنان که پیش‌بینی می‌شد با ناکامی مواجه شود.   با وجود

طی روزهای تعطیلی کرونایی (۲۵ تا ۳۰مرداد) همچنان که شلوغی وسائل نقلیه عمومی کلانشهرها به ویژه مترو تهران و نقض دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری به چشم آمد، پیش از آن هجوم تعداد زیادی از مردم به جاده‌ها رقم خورد تا پروژه خانه‌نشینی مردم همچنان که پیش‌بینی می‌شد با ناکامی مواجه شود.

 

با وجود اعلام کاهش ۴۰درصدی تردد جاده‌ای از سوی پلیس، گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور می‌گوید در روز اعمال محدودیت‌های جاده‌ای یعنی ۲۴ مرداد، بیش از یک میلیون و ۶۶۵ هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی تردد داشته‌اند.

همچنین طی تنها ۲ روز، ۳میلیون و ۳۸۶ هزار وسیله نقلیه شخصی در جاده‌ها مشاهده شده که بسیاری مربوط به استان‌های تهران و البرز بوده و این یعنی بی‌توجهی گسترده به ممنوعیت تردد و ضرورت خانه‌نشینی.

 

طبق آمار رسمی، تعداد مبتلایان شناسایی‌شده کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به نیمروز ۲۶ مرداد، بالغ بر ۵۰ هزار نفر اعلام شده که بالاترین میزان از شروع اپیدمی در کشور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات