تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 - 23:44
کد خبر : 11032

سکته اَبَرشبکه‌های مجازی

سکته اَبَرشبکه‌های مجازی

*بامداد امروز زلزله‌ای ۵.۷ ریشتری مرز بین چارمحال و بختیاری و خوزستان را لرزاند و باعث مصدومیت بیش از ۱۰ نفر شد.   *در ادامه مسابقات جهانی کشتی آزاد در نروژ، سه فینالیست ایران «علیرضا سرلک»، «امیرمحمد یزدانی» و «محمد نخودی» به حریفانشان باختند و مدال نقره گرفتند.   *فینالیست چهارم ایران «کامران قاسمپور» در

*بامداد امروز زلزله‌ای ۵.۷ ریشتری مرز بین چارمحال و بختیاری و خوزستان را لرزاند و باعث مصدومیت بیش از ۱۰ نفر شد.

 

*در ادامه مسابقات جهانی کشتی آزاد در نروژ، سه فینالیست ایران «علیرضا سرلک»، «امیرمحمد یزدانی» و «محمد نخودی» به حریفانشان باختند و مدال نقره گرفتند.

 

*فینالیست چهارم ایران «کامران قاسمپور» در وزن ۹۲ کیلوگرم برابر کشتی‌گیر روس به پیروزی رسید تا سومین مدال طلای ایران حاصل شود.

 

*رهبر انقلاب در پیامی از افتخارآفرینی کشتی‌گیران ایرانی تشکر کرد.

 

*پس از اعلام انجام مانور مشترک ترکیه و جمهوری آذربایجان و همزمان با گفت‌وگوهای وزیر امور خارجه ارمنستان در تهران، «الهام علی اف» اظهار داشت ایران به ما اتهام می‌زند. چشم‌هایتان را باز کنید؛ کجا اسرائیل را دیده‌اید؟

 

*سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام داشت بازگشت ایران به مذاکرات هسته‌ای قطعی است. به گفته وی اظهارات وزیر امور خارجه برای آزادسازی ۱۰میلیارد دلار ایران، پیامی به واشنگتن نبوده بلکه بیان یک منطق بوده است.

 

*آلمان اعلام کرد با آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران به عنوان پیش‌شرط مذاکرات مخالفیم.

 

*به دنبال قطع اتصال کاربران با شبکه‌های مرتبط با فیسبوک یعنی واتس‌آپ و اینستاگرام، رسانه‌ها از اختلالات گوگل، توئیتر و آمازون خبر دادند.

 

*بنابر ادعای «راشا تودی»، اطلاعات یک و نیم میلیارد کاربر فیسبوک را هکرها به فروش گذاشته‌اند. فیسبوک اما اعلام کرد اختلالات اخیر ناشی از مشکلات تکنیکی است نه حمله سایبری.

 

*«ادوارد اسنودن» افشاگر سرشناس آمریکایی هم اظهار داشت با آفلاین شدن فیسبوک و اینستاگرام، جهان به مکانی امن‌تر تبدیل شده است.

 

*با وجود کنایه‌های موسس تلگرام به رقیبی چون واتس‌آپ، تلگرام دریافت گزارش‌هایی از اختلال در این شبکه از سوی کاربرانش را تایید کرد.

 

*در جریان سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد، اعتراض وی به محافظانش در خصوص رفتار با مردم مورد تمجید بسیاری از رسانه‌های داخلی قرار گرفت. در مقابل، رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی نوشتند روستاییان معترض روستای گنجگان ناحیه تنگ سرخ، بخاطر خرید اراضی‌شان با قیمت پایین خواستار متوقف کردن خودروی رئیسی بودند.

 

*انتشار تصاویر دیدار معاون زنان و امور خانواده دولت سیزدهم با دانشجویان محجبه دانشگاه الزهرا با پوشش‌های سیاه و ماسک بر صورت، حاشیه‌های زیادی به همراه داشت.

 

*فرمانده انتظامی تهران بزرگ در واکنش به حواشی استفاده برخی سلبریتی‌ها از بادیگارد اظهار داشته امنیت خوبی برای مردم برقرار شده و استفاده از بادیگارد شخصی قابل‌پذیرش و قانونی نیست.

 

*بنابر اعلام نیروی انتظامی ۴۷ درصد مرفین و ۲۷ درصد هروئین جهان توسط ایران کشف می‌شود.

 

*پلیس فتا درباره کلاهبرداری از طریق لینک جعلی اینترنت بانک هشدار داد.

 

*بنابر اعلام گمرک، مجوز ترخیص ۱۳ هزار تن برنج وارداتی صادر شد.

 

*به گفته «سیداحمد خاتمی» امام جمعه موقت تهران، اگر کسی فکر می‌کند فقط با مذاکره با آمریکا مشکلاتمان حل می‌شود تفکر طاغوتی دارد.

 

*نماینده خمینی شهر اظهار داشته واکسن اجباری مخالف قانون اساسی است. همزمان، رئیس سازمان غذا و دارو از اضافه شدن واکسن پاستور به سبد واکسیناسیون ایران خبر داد.

 

*با تلاش ۶۰۰ خبرنگار از ۱۱۷ کشور جهان، ۱۲ میلیون سند از دارایی‌ها، اسناد آفشور (شرکت‌های فراسرزمینی) و فرارهای مالیاتی ۳۳۰ نفر از رهبران سیاسی (اردن، جمهوری آذربایجان، چک، قبرس، اوکراین و …) و ۱۰۰ میلیاردر در افشاگری با عنوان «اسناد پاندورا» علنی شد.

 

به گزارش ایران مامن، رسیدن خط فقر به ۱۱ میلیون تومان، افزایش بهای جهانی نفت بعد از اجلاس اوپک پلاس، گزارش برخی رسانه‌ها از ادامه اعتصاب کارگران معادن زغال سنگ کرمان و برخورد یگان ویژه با آنان، دیدار استاندار خراسان رضوی با سران طالبان در هرات و کابل، اتهام تل‌آویو مبنی بر تلاش ایران برای ترور تاجران اسرائیلی در قبرس، ورود ارتش انگلیس به بحران سوختی این کشور و … نیز در رسانه‌ها بازتاب یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات