تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1399 - 19:06
کد خبر : 1458

التهاب در مرز لبنان / تلافی حزب الله

التهاب در مرز لبنان / تلافی حزب الله

رویترز عصر امروز امروز از پرتاب موشکی از سوی نیروهای حزب الله لبنان به تانک اسرائیلی خبر داد؛ اقدامی که نخست وزیر اسرائیل از آن به عنوان حادثه‌ای جدی یاد و حالت آماده‌باش اعلام کرده است. این اقدام در نوار مرزی سرزمین اشغالی و لبنان و ناحیه موسوم به مزارع شبعا و به تلافی حمله

رویترز عصر امروز امروز از پرتاب موشکی از سوی نیروهای حزب الله لبنان به تانک اسرائیلی خبر داد؛ اقدامی که نخست وزیر اسرائیل از آن به عنوان حادثه‌ای جدی یاد و حالت آماده‌باش اعلام کرده است.

این اقدام در نوار مرزی سرزمین اشغالی و لبنان و ناحیه موسوم به مزارع شبعا و به تلافی حمله اسرائیلی‌ها به مواضع و نیروهای حزب الله در سوریه صورت گرفت.

به گزارش ایران مامن آخرین حمله جدی حزب الله در نوار مرزی به دهم شهریورماه پارسال برمی‌گردد که خودروی نظامیان اسرائیلی هدف قرار گرفت.

واکنش نیروهای مقاومت لبنان در شرایطی صورت گرفت که تبلیغات رسانه‌ای سنگینی با محور بی‌عملی ایران و همپیمانان جمهوری اسلامی در برابر حملات مکرر اسرائیل در جریان است.

انفجار در تاسیسات هسته‌ای نطنز هم که دوازدهم تیرماه امسال اتفاق افتاد هم از جمله وقایعی بود که اسرائیلی‌ها در آن خواستند قدرت خود را به رخ دشمن منطقه‌ای خود بکشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات