تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1399 - 8:46
کد خبر : 1653

«ما خانوما» به زودی روی آنتن تلویزیون

«ما خانوما» به زودی روی آنتن تلویزیون

برنامه گفتگو محور تلویزیونی «ماخانوما» به تهیه کنندگی میثم دانش با رویکرد نو و خلاقانه برای دختران و زنان ایران زمین به زودی از رسانه ملی، در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت. به گزارش ایران مامن، این برنامه توسط گروهی جوان تهیه و تولید می‌شود و ترکیبی از بخش‌های‌ متنوع در قالب‌های جدید است

برنامه گفتگو محور تلویزیونی «ماخانوما» به تهیه کنندگی میثم دانش با رویکرد نو و خلاقانه برای دختران و زنان ایران زمین به زودی از رسانه ملی، در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایران مامن، این برنامه توسط گروهی جوان تهیه و تولید می‌شود و ترکیبی از بخش‌های‌ متنوع در قالب‌های جدید است که عمده آن برای اولین بار در فضای رسانه‌ملی به نمایش درخواهد آمد.

«ما خانوما» یک برنامه هویت بخش و گفت‌وگومحور است که با استفاده از فکت های پژوهشی به مباحث مربوط به سبک زندگی ایرانی اسلامی پرداخته و در روایتگری آن سعی شده است تا علاوه بر رویکردهای سرگرم محورانه، بصورت غیر مستقیم و مخاطب پسند مباحث و مسائل دختران و زنان بازنمایی شود.

«ما خانوما» با اجرای فاطمه سادات متولیان و با تیم تولید جوان و مستعد، به زودی از یکی از شبکه های سیما روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات