تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1399 - 12:08
کد خبر : 2129

بهترین هفته بورسی‌ها در شهریور

بهترین هفته بورسی‌ها در شهریور

«شایان زهراکار» کارشناس بازار سرمایه با وجود انتقاد از مسئولان سازمان بورس که به گفته او حمایت لازم از این بازار را طی روزهای اخیر به عمل نیاوردند معتقد است: مطابق سیاست‌های دستوری، دقیقا در شاخص یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی از بازار حمایت شد و از دیروز شاهد برگشت بازار بودیم. این کارشناس

«شایان زهراکار» کارشناس بازار سرمایه با وجود انتقاد از مسئولان سازمان بورس که به گفته او حمایت لازم از این بازار را طی روزهای اخیر به عمل نیاوردند معتقد است: مطابق سیاست‌های دستوری، دقیقا در شاخص یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی از بازار حمایت شد و از دیروز شاهد برگشت بازار بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه امیدواریم حمایتی که از سهام شاخص‌ساز انجام می‌شود به مرور زمان افزایش یابد، افزود: پیش‌بینی می‌شود حقوقی‌ها که حداکثر ۵۰ درصد سهم‌های خود را در قیمت‌های بالاتر فروخته‌اند، دوباره خرید انجام دهند و در هفته جاری بازار با رشد همراه باشد و حمایت‌ها افزایش یابد.

وی افزود: ‌پیش‌بینی می‌شود هفته جاری بهترین هفته‌های شهریورماه باشد.

به گفته زهراکار در حال حاضر وضعیت بورس و صندوق دارا دوم حتی از سوی کسانی که دارای کد بورسی نیستند، نیز دنبال می‌شود. همچنین، دولت برای اینکه منافع خود را در فروش صندوق پالایشی‌ها حفظ کند، نیاز دارد که از بازار سرمایه حمایت کند.

هفته پیش شاهد هیجانات در این گروه و کل بازار سرمایه بودیم. گروه پالایشی در این مدت درگیر شفاف‌سازی نرخ خوراک بود اما امیدواریم با انتشار اخبار مثبت از این دست و خبر افزایش سرمایه گروه پالایشی، تغییرات مثبت و رو به بالایی را در بازار شاهد باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات