تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1399 - 10:38
کد خبر : 2501

جولان کرونایی با لباس عزاداری

جولان کرونایی با لباس عزاداری

با وجود تمام تمهیدات و هشدارها مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم، متاسفانه در کشاکش میان باورهای سنتی که حجاب مذهب به خود گرفته و علم، گزینه دومی پرچم سفید را بالا آورد. به گزارش ایران مامن و بنابر اطلاعات به دست آمده از منابع آگاه در شهرستان کاشان، یکی از هیئت‌های عزاداری

با وجود تمام تمهیدات و هشدارها مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم، متاسفانه در کشاکش میان باورهای سنتی که حجاب مذهب به خود گرفته و علم، گزینه دومی پرچم سفید را بالا آورد.

به گزارش ایران مامن و بنابر اطلاعات به دست آمده از منابع آگاه در شهرستان کاشان، یکی از هیئت‌های عزاداری در ایام محرم از عزاداران خواسته تا برای ورود به تکایا، ماسک‌ و کفش خود را درآورده و با این عنوان که تکایای مذهبی «شفاخانه»‌اند به این مکان‌های پر ازدحام وارد شوند.

اکنون آمار و اطلاعات محلی به دست آمده حاکی از افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان به کرونا در کاشان است. این وضعیت به حدی از بحران رسیده که «سیدعلیرضا مروجی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ادامه وضعیت هولناک کرونایی دو هفته گذشته این شهر بشدت اظهار نگرانی کرده است.

مروجی اول مهرماه خبر داد که تنها طی ۲۴ساعت ۳۱بیمار حاد تنفسی با سنین بین ۱۹ تا ۹۶سال در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده و از میان آنان سه نفر جان باخته‌اند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات