تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1399 - 19:07
کد خبر : 2903

ادامه کشتار کرونا

ادامه کشتار کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت امروز راس ساعت ۱۴ آخرین آمار‌های کرونایی را اعلام کرد و این یعنی در روزهای تعطیل هم مرگ و میر بر اثر ویروس تاجدار ادامه دارد.   بنا بر اعلام «سیما لاری»، طی ۲۴ ساعت منتهی به ۴ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۹۱ بیمار جدید

سخنگوی وزارت بهداشت امروز راس ساعت ۱۴ آخرین آمار‌های کرونایی را اعلام کرد و این یعنی در روزهای تعطیل هم مرگ و میر بر اثر ویروس تاجدار ادامه دارد.

 

بنا بر اعلام «سیما لاری»، طی ۲۴ ساعت منتهی به ۴ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۱ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۶۸ هزار و ۸۹۶ نفر رسید.

 

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

 

رسانه‌ها و عمدتا رسانه‌های خارجی اواخر مهرماه به نقل از «مسعود مردانی» عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا نوشتند ارقام واقعی کرونا ۲.۵ برابر آمار رسمی است.

 

به گزارش ایران مامن، پیشتر «ایرج حریرچی» معاون وزارت بهداشت هم گفته بود بسته به شرایط هر استان ارقام واقعی ۱.۷ تا ۲.۲ آمار رسمی است که با این حساب می‌توان تعداد درگذشتگان بر اثر کرونا را حدود ۸۰۰ نفر در روز برآورد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات