تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 - 1:44
کد خبر : 3594

محسن مواظب باشد کلاه سرش نگذارند

محسن مواظب باشد کلاه سرش نگذارند

سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۷۶ /  ۱ شعبان ۱۴۱۸/ ۲ دسامبر ۱۹۹۷   آقاى دکتر عیسی کلانترى آمد. گزارش وضع کشاورزى را داد و از کم‏ توجهى دولت به سازندگى و طرح‌هاى مهم، اظهار نگرانى ‏کرد و گفت طرح نیشکر خوزستان هم تعطیل است و بناست کارگران مرخص شوند و طرح‌هاى آبیارى تحت فشار به ‏کلى

سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۷۶ /  ۱ شعبان ۱۴۱۸/ ۲ دسامبر ۱۹۹۷

 

آقاى دکتر عیسی کلانترى آمد. گزارش وضع کشاورزى را داد و از کم‏ توجهى دولت به سازندگى و طرح‌هاى مهم، اظهار نگرانى ‏کرد و گفت طرح نیشکر خوزستان هم تعطیل است و بناست کارگران مرخص شوند و طرح‌هاى آبیارى تحت فشار به ‏کلى فراموش شده و صنایعى که براى آن سرمایه‌گذارى کرده‌اند، در خطر ورشکستگى‌اند.

بودجه سال آینده را کم‏ کرده‌اند و خطر رشد بیکارى و اُفت تولید و سپس تورم وحشتناک در پیش است. نیز از آثار منفى طرح مسأله ثروت‌هاى بادآورده گفت و از من تشکر کرد که با خطبه جمعه گذشته، بحران روحى مردم را تسکین دادم. گفت اگر وضع چنین باشد مشکل است که بشود کار وزارت را ادامه دهد. گفت تسهیلات چایکاران را نمى‌دهند و به کشاورزان براى خرید تراکتور و کمباین هم وام نمى‌دهند. در مقابل از بارندگى به موقع امسال اظهار خوشحالى‏ کرد که پس از دو سال خشکسالى امید دارند که امسال وضع جز در اردبیل و آذربایجان شرقى خوب باشد.

آقاى اصغر ابراهیمى مدیرعامل سابق شرکت مترو آمد. از من تشکر کرد که اجازه دادم محسن مسئولیت مترو را بپذیرد و کار مترو که راکد شده بود، فعال شود. چون چند ماه است که به خاطر مخالفت با او، اعتبارات را قفل کرده بودند. در عین حال تذکراتى داد که به محسن بگویم مواظب باشد که ‏کلاه سرش نگذارند. براى همکارى با محسن، اظهار آمادگى‏ کرد به شرط اینکه در هیأت‏ مدیره باشد و سوابق و خدمات خودش را توضیح داد.

تیم فوتبال ایران با استقبال وسیع مردم از استرالیا مراجعت‏ کرد.

منبع: خاطرات هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۶

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات