تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 15:51
کد خبر : 4000

روحانی خوشحال نباشد پس ما باشیم؟

روحانی خوشحال نباشد پس ما باشیم؟

روحانی امروز در جلسه هیات دولت گفت برخی‌ها می‌گویند از آمدن بایدن ذوق‌زده هستید. از آمدن بایدن ذوق‌زده نیستم اما از رفتن ترامپ خوشحال هستیم.   رئیس‌جمهوری واقعا هم حق دارد از رفتن «دونالد ترامپ» خوشحال باشد؛ کسی که همه برنامه‌های دولتش را به هم ریخت و هیچ سیب و گلابی برای مهمترین پروژه دولت

روحانی امروز در جلسه هیات دولت گفت برخی‌ها می‌گویند از آمدن بایدن ذوق‌زده هستید. از آمدن بایدن ذوق‌زده نیستم اما از رفتن ترامپ خوشحال هستیم.

 

رئیس‌جمهوری واقعا هم حق دارد از رفتن «دونالد ترامپ» خوشحال باشد؛ کسی که همه برنامه‌های دولتش را به هم ریخت و هیچ سیب و گلابی برای مهمترین پروژه دولت یازدهم یعنی برجام باقی نگذاشت.

 

اما روحانی دلایل مهم دیگری هم برای خوشحالی دارد. «علی ربیعی» سخنگوی دولت امروز تایید کرد عطف به اهمیت تصویب لوایح FATF برای بهبود روابط بانکی و مالی خارجی ، دولت سهولت موضوع را از طریق رهبری پیگیری و ایشان نیز دستور رسیدگی مجدد به موضوع را داده‌اند.

 

به گزارش ایران مامن، علاوه بر این‌ها، بعضی ناظران سخنان امروز رهبری را باعث خوشایند دولتی‌ها دانسته‌اند مخصوصا این جمله که «برای رفع تحریم یک ساعت هم نباید تاخیر کنیم.»

 

با این حال، روحانی این نگرانی را دارد که آیا فقط باید به تاثیر روانی فرایند رفع تحریم‌ها بسنده کند یا می‌تواند ثمرات عینی از این فرایند بدست آورده، در انتخابات ۱۴۰۰ به کار بندد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات