تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 0:20
کد خبر : 4097

این شوراهای پرحاشیه؛ شورای اصل‌کاری وارد می‌شود؟

این شوراهای پرحاشیه؛ شورای اصل‌کاری وارد می‌شود؟

بازداشت هشت نفر از ۹عضو شورای شهر ساری خبری بود که ۲۸ آذرماه منتشر شد تا این شورا در آستانه انحلال قرار گیرد.   به گزارش رسانه‌ها، پیش از این و در اواسط آبان‌ماه در پی تشکیل پرونده تخلف چهارهزار میلیارد تومانی شهرداری ساری، شهردار و به همراه عده‌ای دیگر دستگیر شده بودند.   اقلیم

بازداشت هشت نفر از ۹عضو شورای شهر ساری خبری بود که ۲۸ آذرماه منتشر شد تا این شورا در آستانه انحلال قرار گیرد.

 

به گزارش رسانه‌ها، پیش از این و در اواسط آبان‌ماه در پی تشکیل پرونده تخلف چهارهزار میلیارد تومانی شهرداری ساری، شهردار و به همراه عده‌ای دیگر دستگیر شده بودند.

 

اقلیم اقتصادی شمال طی سال‌های اخیر باعث شده از نشتارود تا بابل درگیر مساله فساد در شوراهای شهری شده و پرونده‌های متعددی در این زمینه گشوده شود. البته وضعیت سایر نقاط کشور هم چندان متفاوت نیست.

 

در ایامی که اخبار شورای شهر ساری دست به دست می‌گردد، انتشار خبر خودکشی رئیس شورای شهر خرم آباد در تنکابن هم خبرساز شد. این در حالی است که طبیعی‌تر بود یکی از اعضای شورای ساری ژاپنی‌گونه به خاطر اتهامات مالی، ارتشا و … دست به هاراکیری بزند.

 

حواشی و تخلفات شوراهای شهر در نقاط مختلف طی ادوار اخیر انتشار بیشتری یافته و باعث شده تا برخی روی ضرورت ورود شورای نگهبان به انتخابات پارلمان‌های شهری پافشاری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات