تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 17:04
کد خبر : 4248

در انتخاب مشاورانتان دقت کنید

در انتخاب مشاورانتان دقت کنید

این روزها مشاوران گاه پررنگ‌تر از خودِ مسئولان ظاهر شده و چیزهایی می‌گویند که جمع کردنش سخت می‌شود.   به گزارش ایران مامن، چند روز پیش و بعد از پخش ویدئوهایی از دیدار و گفت‌وشنود رهبر انقلاب با برخی از هنرمندان که در رسانه‌ها مخصوصا کانال‌های تلگرامی پربازدید شد، «حسام الدین آشنا» مشاور دکتر روحانی

این روزها مشاوران گاه پررنگ‌تر از خودِ مسئولان ظاهر شده و چیزهایی می‌گویند که جمع کردنش سخت می‌شود.

 

به گزارش ایران مامن، چند روز پیش و بعد از پخش ویدئوهایی از دیدار و گفت‌وشنود رهبر انقلاب با برخی از هنرمندان که در رسانه‌ها مخصوصا کانال‌های تلگرامی پربازدید شد، «حسام الدین آشنا» مشاور دکتر روحانی پیشنهاد داد ملاقات‌های اینچنینی رئیس‌جمهوری هم پخش شود که البته کنایه‌های کاربران مجازی به این اظهار نظر دور از انتظار نبود.

 

و اما داغ‌ترین اظهارنظر مشاورانه مربوط به گفته‌های محمداسماعیل اکبری مشاور عالی وزیر بهداشت بود که در برنامه زنده‌ تلویزیونی اعلام کرد باید سعی کنیم زنان زیر ۲۰ سال باردار شده و هرکدام چهار بچه بیاورند.

در کنار حملات شدیدی که به صحبت‌های دکتر اکبری صورت گرفته، «معصومه ابتکار» معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری پاسخ داده به هیچ عنوان به دنبال تعیین سن ازدواج یا افزایش سن ازدواج به بالای ۱۸ سال نیستیم. از موافقان کودک‌‌همسری باید پرسید که آیا حاضرند دخترکان خود را به عقد و ازدواج مردان سن بالا درآورند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات