تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 12:36
کد خبر : 7433

از جولان بی‌پایان دلالان کشاورزی تا کودک آزاری فوتبالی

از جولان بی‌پایان دلالان کشاورزی تا کودک آزاری فوتبالی

*ویدئوی آزار کودکِ طرفدار تیم فوتبال استقلال ضمن خدشه‌دار کردن احساسات بسیاری، با اعتراض فوتبالی‌ها همراه و هشتگ #تیمم_را_نمی_فروشم ترند شد. در ادامه، اعلام شد عاملان این کودک آزاری در شهرستان داورزن (خراسان رضوی) دستگیر شده‌اند.   *علاوه بر این ماجرا، برد چهار بر صفر پرسپولیس مقامبل تیم هندی گوا و قدرتنمایی آسیایی قرمز‌ها باعث

*ویدئوی آزار کودکِ طرفدار تیم فوتبال استقلال ضمن خدشه‌دار کردن احساسات بسیاری، با اعتراض فوتبالی‌ها همراه و هشتگ #تیمم_را_نمی_فروشم ترند شد. در ادامه، اعلام شد عاملان این کودک آزاری در شهرستان داورزن (خراسان رضوی) دستگیر شده‌اند.

 

*علاوه بر این ماجرا، برد چهار بر صفر پرسپولیس مقامبل تیم هندی گوا و قدرتنمایی آسیایی قرمز‌ها باعث شد تا فضای مجازی طی شبانه‌روز گذشته تا حد زیادی فوتبالی شود.

 

 

*به گزارش ایران مامن، فیلم درگیری در بیمارستان دزفول که گفته می‌شد اعتراض یک پرستار به سوءاستفاده یکی از کادر درمان از واکسن کرونا بوده در فضای مجازی وایرال و البته بعدا پرستار بودن فرد معترض تکذیب شد.

 

*جولان دلالان در هنگام برداشت محصول و خرید اقلامی مثل پیاز و گوجه فرنگی به بهای اندک و عصبانیت کشاورزان از این موضوع یکی دیگر موضوعات پربازتاب در فضای مجازی است. اخیرا ویدئویی منتشر شده که کشاورزان دزفولی از برداشت محصول  خودداری کرده و زمین کشاورزی تبدیل به چرای دام شده است.

 

*مساله نامزدی سیدابراهیم رئیسی مورد توجه ویژه کاربران مجازی است. اخیرا محمود احمدی نژاد عنوان کرده است که به قاضی‌القضات گفته می‌شود در انتخابات حضور نیابد. یکی از کاربران فضای مجازی نیز مدعی شده رئیسی روز آخر پای در رقابت انتخاباتی می گذارد. از سوی دیگر هشتگ #جلیلی_بیا را طرفداران این نامزد احتمالی ترند کرده اند.

 

*بستری شدن مجدد «مهدی کروبی» در بیمارستان، افشاگری هانیه توسلی از مواجهه با آزار جنسی در ۲۰سالگی و وارد شدن نام شهردار اصفهان به لیست دریافت‌کنندگان واکسن بدون نوبت از جمله دیگر موضوعات مطرح در فضای مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات