تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 - 13:23
کد خبر : 4532

برای نابودی اسرائیل تا ۱۴۲۰ نیاز است زنده بمانیم

برای نابودی اسرائیل تا ۱۴۲۰ نیاز است زنده بمانیم

آخرین بمب خبری که مجلس ترکانده ارائه طرحی در بهارستان است که ماه پنجم آن دولت را ملزم می‌کند تا سال ۱۴۲۰ اسرائیل را محو کند.   از میان برداشتن اسرائیل هدفی است که طی سال‌های اخیر همه دولت‌ها در تهران دست کم به طور نظری خود را به آن پایبند نشان داده‌اند اما در

آخرین بمب خبری که مجلس ترکانده ارائه طرحی در بهارستان است که ماه پنجم آن دولت را ملزم می‌کند تا سال ۱۴۲۰ اسرائیل را محو کند.

 

از میان برداشتن اسرائیل هدفی است که طی سال‌های اخیر همه دولت‌ها در تهران دست کم به طور نظری خود را به آن پایبند نشان داده‌اند اما در مورد لوازمِ آن بحث و نظر بسیار است.

 

یکی از مهمترینِ این لوازم زنده ماندن است. شاید گفته شود نابودی اسرائیل از طریق موشک‌های قدرتمند جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد و نیاز چندانی به نیروی انسانی نخواهد بود اما واقعیت این است که از کارگران خطوط تولید موشک تا اوپراتورهای سامانه موشکی همه از مردم عادی هستند که برای زنده‌ماندن تا ۱۴۲۰، علاوه بر خوراک و پوشاک و … نیاز به هوا برای نفس کشیدن دارند.

 

بنابر شایسته بود که مجلس انقلابی پیش از هدفگذاری بلندمدت و ۲۰ساله برای نابودی اسرائیل، طرحی را برای نفس‌کشیدن میلیون‌ها ایرانی تهیه و بررسی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات