تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 18:22
کد خبر : 4618

حمله تخم‌مرغی به سازمان بورس در روز ریزش طلا و دلار

حمله تخم‌مرغی به سازمان بورس در روز ریزش طلا و دلار

بازار‌های مختلف از طلا و ارز تا سرمایه بیستم دی‌ماه به سراشیبی افتاد. بسیاری از ناظران این وضعیت را ناشی از ابهام در فرایند تهیه واکسن کرونا و ممنوعیت ورود واکسن انگلیسی و آمریکایی می‌دانند.   امروز باز هم کاسه صبر بورسی‌ها لبریز شد اما به جای تجمع مقابل تالار سعادت آباد، تخم مرغ‌های خود

بازار‌های مختلف از طلا و ارز تا سرمایه بیستم دی‌ماه به سراشیبی افتاد. بسیاری از ناظران این وضعیت را ناشی از ابهام در فرایند تهیه واکسن کرونا و ممنوعیت ورود واکسن انگلیسی و آمریکایی می‌دانند.

 

امروز باز هم کاسه صبر بورسی‌ها لبریز شد اما به جای تجمع مقابل تالار سعادت آباد، تخم مرغ‌های خود را به  سمت ساختمان سازمان بورس در جمهوری پرتاب کردند.

 

امروز وضعیت حوزه حمل و نقل سبز بود. واسطه‌گری مالی هم رشد کرد. از سوی دیگر شایعات داغ درباره عرضه احتمالی سهام عدالت در نیمه دوم بهمن ماه شدیدا بازار را درگیر هراس از تبعات این رخداد کرده است.

 

سه «ف» بزرگ روز بسیار بدی را پشت سرگذاشتند و شاخص را به شکل چشمگیری پایین کشیدند.

 

بسیاری از فعالان رسانه‌ای حوزه بورس همچنان از اقدامات وزیر صمت برای تثبیت نرخ فولاد انتقاد کرده و معتقدند این تثبیت قیمت تنها به نفع رانتخواران است.

 

با کاهش هرچه بیشتر شاخص، امید سهامدارانی که در تابستان وارد بازار شده‌اند برای بازگشت سرمایه بسیار کمتر خواهد شد. از دید برخی ناظران، بازار به کف مقاومت نزدیک می‌شود و در صورت کاهش بیشتر احتمالا ریزش مجدد بازار وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات