تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 دی 1399 - 17:30
کد خبر : 4757

خانواده آیت الله و دعوا بر سر لحاف ملا؟

خانواده آیت الله و دعوا بر سر لحاف ملا؟

حاشیه‌های مصاحبه اخیر «فائزه هاشمی» با نامه سرگشاده او خطاب به برادرش وارد فاز تازه‌‌ای شد.   پس از آنکه فائزه به «انصاف نیوز» گفت انتخاب شدن دونالد ترامپ را بر جو‌ بایدن ترجیح می‌داد چون انتخاب ترامپ ممکن بود به تغییر سیاست‌ها در ایران منجر شود، برادرش که ریاست شورای شهر تهران را برعهده

حاشیه‌های مصاحبه اخیر «فائزه هاشمی» با نامه سرگشاده او خطاب به برادرش وارد فاز تازه‌‌ای شد.

 

پس از آنکه فائزه به «انصاف نیوز» گفت انتخاب شدن دونالد ترامپ را بر جو‌ بایدن ترجیح می‌داد چون انتخاب ترامپ ممکن بود به تغییر سیاست‌ها در ایران منجر شود، برادرش که ریاست شورای شهر تهران را برعهده دارد، در نامه‌ای خطاب به خواهر، خواستار عذرخواهی او شد.

 

دختر آیت‌الله این بار با انتشار نامه ای سرگشاده، پیکان انتقاد خود را دقیق‌ترنشانه گرفت و با بیان اینکه برخی افراد از ترامپ برای ایران خطرناکترند درباره محسن نوشت: به او حق می‌دهم چون برای خودش آینده‌ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است. …اگر دغدغه ما توسعه کشور، حقوق مردم، آزادی و دموکراسی است و نه بقا نباید از تلاش و تذکر باز ایستاد.

فائزه در شرایطی در قامت یک منتقد ظاهر شده و بر سر «حقوق مردم» با برادرش در فضای رسانه‌ای جدل می‌کند که کمتر از پنج ماه دیگر به انتخابات باقی مانده و اصلاح‌طلبان همچنان یکی از موانع اصلی برای حضور در انتخابات را عبور دادن نامزدهایشان از سد نظارت استصوابی شورای نگهبان می‌دانند.

 

در این میان نام «محسن هاشمی» به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی کارگزاران سازندگی برای نامزدی در انتخابات مطرح است، هرچند او پیش از این گفته که در انتخابات ۱۴۰۰ نامزد نخواهد شد.

 

به گزارش ایران مامن، در این میان، اظهارنظر صادق زیباکلام از ارادتمندان مرحوم هاشمی جالب توجه است که فائزه را هاشمی بعد از ۸۸ خوانده و محسن را هاشمی قبل ۸۸.

با توجه به اینکه تذکر محسن به فائزه، به مذاق اصولگرایان خوش آمده، تردیدهایی در مورد انگیزه فائزه از ایجاد چنین دوقطبی‌هایی در فضای سیاسی کشور به چشم می‌خورد.

 

ناظران با اشاره به تاکید فائزه در نامه اخیر خود مبنی بر اینکه از «قربانی شدن در این راه» و دادن «هزینه بیشتر» ابایی ندارد، این پرسش را مطرح می کنند که کدام راه؟ راه مردم‌سالاری یا راه پاستور برای برادر؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات