تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 17:57
کد خبر : 4918

تعداد و تهدید کرونای انگلیسی

تعداد و تهدید کرونای انگلیسی

«ایرج حریرچی» معاون کل وزیر بهداشت امروز پنجشنبه دوم بهمن‌ماه اعلام کرد تاکنون ۶ مورد کرونای انگلیسی در کشور شناسایی شده اما ممکن است دوباره همان طور که در انگلیس و آفریقای جنوبی یا برزیل ویروس تغییر کرده در هر کشور دیگری هم تغییر کند و احتمال اینکه این ویروس از کشورهای دیگر به کشور

«ایرج حریرچی» معاون کل وزیر بهداشت امروز پنجشنبه دوم بهمن‌ماه اعلام کرد تاکنون ۶ مورد کرونای انگلیسی در کشور شناسایی شده اما ممکن است دوباره همان طور که در انگلیس و آفریقای جنوبی یا برزیل ویروس تغییر کرده در هر کشور دیگری هم تغییر کند و احتمال اینکه این ویروس از کشورهای دیگر به کشور ما انتقال یابد وجود دارد.

 

حریرچی گفته واکسن‌های موجود در ایران برای درمان کرونای انگلیسی جواب می‌دهد.

 

«فیض الله منصوری» متخصص بیماریهای عفونی در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه هنوز اطلاعات در خصوص ویروس کرونای انگلیسی محدود است، گفته است: در حال حاضر آنچه در خصوص این ویروس برجسته شده  قدرت سرایت بالای آن است.

 

به گفته این متخصص، هرچه سرایت ویروس بیشتر باشد طبیعتا افراد بیشتری درگیر بیماری شده و به تبع آن فوتی های بیماری هم افزایش می یابد، بنابراین این افزایش قدرت سرایت می تواند خطرناک باشد. از طرفی نکته مهم در خصوص این ویروس، قدرت ایجاد آلودگی در جوانترها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات