تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 - 13:23
کد خبر : 5052

حمله شدید پایداری به توکلی بخاطر ادعای جن‌گیری و تخلفات مالی غسال آیت‌الله مصباح

حمله شدید پایداری به توکلی بخاطر ادعای جن‌گیری و تخلفات مالی غسال آیت‌الله مصباح

دیروز «احمد توکلی» به همراه «حسین رجایی» مسئولان «دیده‌بان شفافیت و عدالت» مدعی شدند که غسال آیت‌الله مصباح جن‌گیر و ابربدهکار بانکی است و نام‌هایی از جمله «علیرضا موحدی» از متهمین پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و «رضا مطلبی کاشانی» از نزدیکان حجت الاسلام پناهیان مطرح شد.   پس از آن سیل حملات به سوی توکلی راه

دیروز «احمد توکلی» به همراه «حسین رجایی» مسئولان «دیده‌بان شفافیت و عدالت» مدعی شدند که غسال آیت‌الله مصباح جن‌گیر و ابربدهکار بانکی است و نام‌هایی از جمله «علیرضا موحدی» از متهمین پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و «رضا مطلبی کاشانی» از نزدیکان حجت الاسلام پناهیان مطرح شد.

 

پس از آن سیل حملات به سوی توکلی راه افتاد. «محمدجواد ابطحی» عضو مرکزی «جبهه پایداری» گفته با توجه به وضعیت حاد بیماری پارکینسون توکلی نمی‌توان درباره اظهارات ایشان انتظار خاصی داشت. درد اصلی مملکت و مطالبات مردم این مسائل نیست و برخی به دنبال تخریب آیت‌الله حتی پس از مرگ هستند.

 

«رجانیوز» از رسانه‌های اصلی پایداری هم توکلی را «پیرمرد ساده‌لوح» خطاب کرده که «مواضع زیگزاگی» و «شخصیت مذبذب» دارد و به دنبال «عقده گشایی» است و باید مثل عنابستانی عذرخواهی کند.

 

این رسانه همچنین مدرسه غیرانتفاعی توکلی موسوم به «معلم» را سرچوب کرده و ملک «سعادت آباد» را شبهه‌ناک دانسته و خواستار شفافیت توکلی درباره این ملک ۸۰ میلیارد تومانی شده است.

 

«حمید رسایی» هم توکلی را مصداق «سیاست ورزی» بدون تقوا دانسته است.

 

بیشتر بخوانید:

غسال سوپربدهکار بانکی چطور آدمی می‌تواند باشد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات