تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 16:20
کد خبر : 5258

اولین «بی‌ادب» بعد از تذکراتِ امروز رهبری کیست؟

اولین «بی‌ادب» بعد از تذکراتِ امروز رهبری کیست؟

رهبر انقلاب به مناسبت تولد حضرت فاطمه (س) و در نشست تصویری با مداحان اهل بیت، درباره جایگاه زن و همچنین اهمیت ازدواج و فرزندآوری سخن گفت.   در بیانات امروز (۱۵ بهمن) رهبری اما یک جمله برجسته بود؛ «بدگویی و بدزبانی در جامعه باید جمع شود و ادب اسلامی گسترش یابد.» رهبر انقلاب پیش

رهبر انقلاب به مناسبت تولد حضرت فاطمه (س) و در نشست تصویری با مداحان اهل بیت، درباره جایگاه زن و همچنین اهمیت ازدواج و فرزندآوری سخن گفت.

 

در بیانات امروز (۱۵ بهمن) رهبری اما یک جمله برجسته بود؛ «بدگویی و بدزبانی در جامعه باید جمع شود و ادب اسلامی گسترش یابد.»

رهبر انقلاب پیش از این و در ارتباط تصویری روز ۲۲تیرماه با نمایندگان مجلس بر ضرورت همکاری‌ آنان با قوا و با دولتمردان تاکید کرد اما وقایع دیروز (۱۴بهمن‌ماه) در مجلس و بر سر لایحه بودجه، عکس این رهنمود را نشان داد.

 

به گزارش ایران مامن، بعد از ماجرای درخواست اعدام «حسن روحانی» از سوی «مجتبی ذوالنوری» نماینده قم، باز هم رهبری وارد صحنه شد و در سوم آبان ۹۹ هتک حرمت را حرام اعلام کرد. هر چند بعد از این بیانات، ذوالنوری اعلام تبعیت کرد اما مدتی بعد در برنامه زنده صداوسیما، رئیس‌جمهوری «پایِ منقلی» توصیف شد.

 

حال باید دید بعد از توصیه امروز، نخستین ناقض ادب اسلامی چه کسی خواهد بود؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات