تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 16:12
کد خبر : 5376

روزهای حساس بورس

روزهای حساس بورس

شاخص کل بورس امروز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه ۹۹ با افزایش بیشتر از ۲۲ هزار واحدی در عدد یک میلیون و ۱۹۲ هزار واحد جای گرفت.   بازار امروز نیز با افزایش تقاضا توانست روند مثبت روز معاملاتی گذشته را ادامه دهد، با این تفاوت مهم که ارزش معاملات بازار به مقدار قابل قبولی افزایش

شاخص کل بورس امروز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه ۹۹ با افزایش بیشتر از ۲۲ هزار واحدی در عدد یک میلیون و ۱۹۲ هزار واحد جای گرفت.

 

بازار امروز نیز با افزایش تقاضا توانست روند مثبت روز معاملاتی گذشته را ادامه دهد، با این تفاوت مهم که ارزش معاملات بازار به مقدار قابل قبولی افزایش یافت و با تعادل بهتری روز را به پایان رساند.

 

نمادهای فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای تاصیکو، حکشتی و کویر بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل بر جای گذاشتند.

 

به گزارش ایران مامن، با توجه به معاملات دو روز گذشته و افزایش تقاضا ، معاملات فردا سه‌شنبه نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ هم از جنبه برخورد احتمالی با محدوده مهم یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی شاخص کل و تاثیرات و واکنش‌های احتمالی و هم از جهت آخرین روز معاملاتی هفته و هم آخرین روز اجرای دامنه نوسان متقارن فعلی که با توجه به برداشت‌های مختلف سهامداران روز بسیار خاصی تلقی می شود.

 

البته با توجه به افزایش تقاضا در صندوق‌های دولتی و نماد‌های شاخص‌ساز باید مراقب بود تا مجددا اشتباه تقسیم‌بندی نمادها به دولتی و غیردولتی شکل نگیرد.

 

تردید، امید و انتظار سهامداران به روز شنبه گره خورده است. شنبه‌ای که با اعمال قوانین جدید، نقشه راه آینده تعیین و فاز بازار مشخص خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات