تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 15:27
کد خبر : 5498

استقبال نامعمول از رئیسی در عراق

استقبال نامعمول از رئیسی در عراق

سفر هفته گذشته قاضی القضات به عراق بیش از حضور رئیس قوه در یک کشور خارجی بود. یکی از فعالان توئیتری به نام «نرگس رئیسی» مدعی شد «بعد از سفر تاریخی رهبر انقلاب به پاکستان، این حجم از استقبال و شوق مردم شهید پرور عراق برای حضور ابراهیم رییسی بی سابقه است. » در این سفر، علاوه بر پوشش

سفر هفته گذشته قاضی القضات به عراق بیش از حضور رئیس قوه در یک کشور خارجی بود. یکی از فعالان توئیتری به نام «نرگس رئیسی» مدعی شد «بعد از سفر تاریخی رهبر انقلاب به پاکستان، این حجم از استقبال و شوق مردم شهید پرور عراق برای حضور ابراهیم رییسی بی سابقه است. »

در این سفر، علاوه بر پوشش گسترده رسانه‌ای، کاربران مجازی ایرانی و عراقی هشتگ‌های مختلفی به راه انداختند از جمله #اهلا_خادم_الرضا که در عراق ترند شد.

به گزارش ایران مامن، در ایران هم طیفی از سیاسیون جهت تقویت وزن رئیس قوه قضاییه برابر روسای دو قوه دیگر وارد میدان شدند. از جمله «سیدنظام موسوی» نماینده مجلس و مدیرعامل سابق «فارس» توئیت کرد: استقبال مردمی بی سابقه از رئیس قوه قضائیه کشورمان در عراق بسیار معنادار است. علاوه بر جایگاه مذهبی سیاسی آیت الله رئیسی، این استقبال بیانگر عمق نفوذ انقلاب اسلامی است.

 

با این حال، صدای رقبا هم به‌ویژه در فضای مجازی بلند بود و روی مسائلی چون دیدار نکردن آیت‌الله سیستانی با قاضی القضات و نحوه عربی حرف زدن وی انگشت گذاشتند.

 

دستور کار این سفر و دیدارهای رئیس قوه قضاییه با مقامات عراقی پیگیری فرایندهای قضایی مربوط به شهادت سردار سلیمانی اعلام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات