تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1399 - 15:27
کد خبر : 5546

 نقطه اتصال معتمدان رهبری و سه دولت با عنوان «دولت پایان»

 نقطه اتصال معتمدان رهبری و سه دولت با عنوان «دولت پایان»

انتخابات ۱۴۰۰ دو ویژگی اساسی دارد؛ اول اینکه با تمام شدن دور دوم «حسن روحانی»، مدعی ادامه عنوان ریاست‌جمهوری وجود ندارد و نامزد پیروز می تواند برای ۸ سال امیدوار به سکان‌داری کشتی دولت باشد و دوم اینکه دولت آینده با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و مسائل مهم بین المللی مانند برجام چالش عظیمی

انتخابات ۱۴۰۰ دو ویژگی اساسی دارد؛ اول اینکه با تمام شدن دور دوم «حسن روحانی»، مدعی ادامه عنوان ریاست‌جمهوری وجود ندارد و نامزد پیروز می تواند برای ۸ سال امیدوار به سکان‌داری کشتی دولت باشد و دوم اینکه دولت آینده با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و مسائل مهم بین المللی مانند برجام چالش عظیمی را پیش رو دارد.

 

با حساب سرانگشتی می توان بین ۱۰ تا ۲۰ نامزد بالقوه انتخابات را برشمرد که بین آن‌ها نام سردار «حسین دهقانی پوده» مشهور به سردار دهقان هم به چشم می‌خورد.

در مورد سردار دهقان وجهه نظامی وی بسیار به چشم می‌آید. با این حال، او گفت وگوی اخیرش با روزنامه گاردین با بیان این که «فقط یک فرد نظامی نیستم» وجه دانشگاهی و اجرایی عملکردش را یادآوری کرده و گفته در بسیاری از مسائل اجتماعی و سیاست خارجی مشاور بوده‌ام. او همچنین خود را با ژنرال دوگل و آیزنهاور مقایسه کرده است.

 

به گزارش ایران مامن، حسین دهقان که مشاور رهبری در صنایع دفاعی است نقطه اتصال سه دولت است. ریاست بنیاد شهید از اواخر دوره خاتمی تا دولت اول احمدی‌نژاد و وزارت دفاع دولت اول روحانی می‌گوید که سردار شاید بتواند نقطه اشتراکی میان پیرامونیان رهبر انقلاب، اعتدالی‌‌ها و حتی بخشی از هواداران احمدی‌نژاد ایجاد کند.

در میان تصاویر مختلف و منتشر شده از کابینه نامزدهای احتمالی در فضای مجازی، تصویری با عنوان کابینه سردار دهقان با عنوان «دولت پایان» هم منتشر شده که به طور نمادین افراد ناشناس و اقشار مختلف مردم در آن به جای وزراء دیده می‌شوند و گام اول تبلیغاتی این نامزد احتمالی به نظر می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات